AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Har datet en fyr noen ganger nå og han er virkelig helt super! Han har helt lik humor som meg, vi har masse felles interesser, lik bakgrunn osv osv. Jeg liker han kjempegodt, men.. Jeg klarer ikke helt å føle meg seksuelt tiltrukket av han! Han ser jo bra ut og alt det der, men jeg bare klarer ikke forestille meg å ha sex med han. Vi har ikke kysset enda heller, noe som er ganske spesielt siden vi har møttes 4 ganger. Han har vel forsøkt seg litt, men virker noe usikker i tilnærmingen.. Blir så oppgitt, for dette kommer vel aldri til å fungere da? Skal jeg bare hoppe i det å forsøke å ha sex med han? Selv om jeg ikke egentlig føler for det? :s han er liksom drømmemannen på alle andre områder OG ser bra ut. Anonymkode: e1b89...68c
calavi Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Det høres ut som det er ganske dødfødt dessverre. Tviler på at det vil bli en god opplevelse for deg om du hopper til sengs med han, så jeg ville rett og slett bare droppet hele karen, uansett hvor "perfekt" han måtte være.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Høres ut som du har funnet en venn og ikke en potensiell partner. :-) Anonymkode: 45f72...2a1 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 3 minutter siden, calavi skrev: Det høres ut som det er ganske dødfødt dessverre. Tviler på at det vil bli en god opplevelse for deg om du hopper til sengs med han, så jeg ville rett og slett bare droppet hele karen, uansett hvor "perfekt" han måtte være. Er det jeg er redd for, utrolig kjipt. Skulle ønske jeg kunne manipulert meg selv eller noe til å føle meg seksuelt tiltrukket, jeg er jo fysisk tiltrukket:( Anonymkode: e1b89...68c 1
Ulla Ullsokk Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Selvsagt skal du ikke ligge med han når du ikke føler for å kysse han engang! 4
Krakk Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Jeg vet ikke om jeg gjorde feil, men jeg vil si jeg har vært i ganske samme situasjon som deg. Jeg bestemte meg for å prøve likevel, vil si det fungerte ganske bra (: 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker han kjempegodt, men.. Jeg klarer ikke helt å føle meg seksuelt tiltrukket av han! Han ser jo bra ut og alt det der, men jeg bare klarer ikke forestille meg å ha sex med han. Vi har ikke kysset enda heller, Anonymkode: e1b89...68c Høres ut som to umodne tenåringer som møtes for første gang og er jomfruer. Lykke til! Anonymkode: 2de15...199 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 Dere må kysse! Skal vedde på et kyss "will get the juices flowing" Anonymkode: 67874...852 4
Broken_1988 Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er i litt den samme situasjonen som deg. Dater en mann som er veldig tilbaketrukket. Både han og jeg er litt dårlige på å ta initiativ til fysisk kontakt så derfor sliter jeg litt med å bli ordentlig tiltrukket av han. Vi har hatt sex, det var helt ok. Men jeg trenger at han er mer frempå, tar på meg, kysser osv. Syntes dere det er noe jeg burde ta opp med han? Si at jeg trenger mer fysisk kontakt for at jeg ikke skal føle at vi kun er venner?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #10 Skrevet 14. juni 2016 11 timer siden, Krakk skrev: Jeg vet ikke om jeg gjorde feil, men jeg vil si jeg har vært i ganske samme situasjon som deg. Jeg bestemte meg for å prøve likevel, vil si det fungerte ganske bra (: Brukte du litt tid på det eller gikk det seg til etter første gang (sex)? Vet at noen bruker litt tid på å matche hverandre i sengen osv.. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som to umodne tenåringer som møtes for første gang og er jomfruer. Lykke til! Anonymkode: 2de15...199 Wow. Bare wow. Innlegget ditt er egentlig litt for dumt til å i det hele tatt gidde å kommentere, men du skjønner du vel selv. Anonymkode: e1b89...68c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 18 timer siden, Broken_1988 skrev: Jeg er i litt den samme situasjonen som deg. Dater en mann som er veldig tilbaketrukket. Både han og jeg er litt dårlige på å ta initiativ til fysisk kontakt så derfor sliter jeg litt med å bli ordentlig tiltrukket av han. Vi har hatt sex, det var helt ok. Men jeg trenger at han er mer frempå, tar på meg, kysser osv. Syntes dere det er noe jeg burde ta opp med han? Si at jeg trenger mer fysisk kontakt for at jeg ikke skal føle at vi kun er venner? Hvorfor skal du ikke si det? Vi er da ikke tankelesere heller... Anonymkode: a57cd...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har funnet en venn og ikke en potensiell partner. :-) Anonymkode: 45f72...2a1 En venn som har lyst til å bli en partner, og som om det kun blir venner kan finne på å ikke ville være med på det da dere har konflikterende interesser om du kun vil ha han som venn. Anonymkode: a57cd...9fb
tom1986 Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 Du ser ikke på han som "sexy" fordi han har vært for passiv. Dere har møttes fire ganger uten å kysse engang og han fremstår som usikker, dermed har han blitt en aseksuell mann i ditt hode. Dette viser hvor viktig det er at menn er pågående og går for å ha sex så kjapt som mulig med nye damer man møter. Hvis man tar det rolig, risikerer man å bli stemplet som venn...grøss. 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 29 minutter siden, tom1986 skrev: Du ser ikke på han som "sexy" fordi han har vært for passiv. Dere har møttes fire ganger uten å kysse engang og han fremstår som usikker, dermed har han blitt en aseksuell mann i ditt hode. Dette viser hvor viktig det er at menn er pågående og går for å ha sex så kjapt som mulig med nye damer man møter. Hvis man tar det rolig, risikerer man å bli stemplet som venn...grøss. Wrong! Ja han må vise at han tenker på henne seksuelt. Men blir han pågående så virker han bare som en kåt tulling som ikke tenker på annet enn å få dyppa'n. Det er like avtennende som en som er passiv. Hva med en helt normal tilnærming til hverandre? Hvorfor skal det være så jævli vanskelig for så mange menn? De som har knekt koden får det de vil ha. Og det er det kun noen menn som skjønner. Anonymkode: 6614c...ede 2
tom1986 Skrevet 15. juni 2016 #15 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Wrong! Ja han må vise at han tenker på henne seksuelt. Men blir han pågående så virker han bare som en kåt tulling som ikke tenker på annet enn å få dyppa'n. Det er like avtennende som en som er passiv. Hva med en helt normal tilnærming til hverandre? Hvorfor skal det være så jævli vanskelig for så mange menn? De som har knekt koden får det de vil ha. Og det er det kun noen menn som skjønner. Anonymkode: 6614c...ede Menn kan ikke lese kvinners tanker og kan heller ikke spørre damer hva de vil, for da fremstår de som uerfarne og usikre. Damer respekterer "kåte tullinger" langt mer enn passive pyser, så derfor bør menn alltid heller være for pågående enn for avventende. Noe også denne tråden bekrefter. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #16 Skrevet 15. juni 2016 18 minutter siden, tom1986 skrev: Menn kan ikke lese kvinners tanker og kan heller ikke spørre damer hva de vil, for da fremstår de som uerfarne og usikre. Damer respekterer "kåte tullinger" langt mer enn passive pyser, så derfor bør menn alltid heller være for pågående enn for avventende. Noe også denne tråden bekrefter. Trenger da ikke lese våre tanker. Ingen kan lese andres tanker. Det er bare snakk om normal sosial intelligens. Og dette kan trenes opp. Men jeg er enig i at menn som virker aseksuelle ikke skårer høyt. Damer er like lystne på sex som menn men vi vil ikke ha sex men hva som helst. Vi har oftest med oss hjertet i senga. Så å bli ansett som et kjøttstykke av en siklende kåting funker dårlig det også. Men som med alt annet så gjelder den gylne middelvei best. Anonymkode: 6614c...ede 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #17 Skrevet 15. juni 2016 Noen får man bare vennefølelser for. Anonymkode: 3469b...8b1 1
Metalcharted Skrevet 15. juni 2016 #18 Skrevet 15. juni 2016 Den 14.6.2016 at 9.05, AnonymBruker skrev: Har datet en fyr noen ganger nå og han er virkelig helt super! Han har helt lik humor som meg, vi har masse felles interesser, lik bakgrunn osv osv. Jeg liker han kjempegodt, men.. Jeg klarer ikke helt å føle meg seksuelt tiltrukket av han! Han ser jo bra ut og alt det der, men jeg bare klarer ikke forestille meg å ha sex med han. Vi har ikke kysset enda heller, noe som er ganske spesielt siden vi har møttes 4 ganger. Han har vel forsøkt seg litt, men virker noe usikker i tilnærmingen.. Blir så oppgitt, for dette kommer vel aldri til å fungere da? Skal jeg bare hoppe i det å forsøke å ha sex med han? Selv om jeg ikke egentlig føler for det? :s han er liksom drømmemannen på alle andre områder OG ser bra ut. Anonymkode: e1b89...68c Han virker usikker og tar ikke tak. Han burde ha kysset deg på første date. Usikkerhet er ikke tiltrekkende, hvis du ikke er den jenta som vanligvis tar initiativet er han lost.
Gjest Tekola Skrevet 16. juni 2016 #19 Skrevet 16. juni 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #20 Skrevet 16. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger da ikke lese våre tanker. Ingen kan lese andres tanker. Det er bare snakk om normal sosial intelligens. Og dette kan trenes opp. Men jeg er enig i at menn som virker aseksuelle ikke skårer høyt. Damer er like lystne på sex som menn men vi vil ikke ha sex men hva som helst. Vi har oftest med oss hjertet i senga. Så å bli ansett som et kjøttstykke av en siklende kåting funker dårlig det også. Men som med alt annet så gjelder den gylne middelvei best. Anonymkode: 6614c...ede Selvsagt. Men nøyaktig hva den middelveien er, varierer fra person til person, og kvinner er nådeløse om mannen ikke klarer å gjette seg til akkurat hennes preferanser. Anonymkode: 05893...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå