AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Jeg vet ikke hva deg kommer av, men jeg blir alltid så snørrete og tett i nesa hver morgen. Har tatt allergitester, så vet at det ikke er det. Veldig irriterende, for da får jeg ikke sove videre. Anonymkode: cbca2...855
Reveenka Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Hvor ofte vasker du pute og dyne? Støvsuger du senga hver gang du skifter sengetøy? Med veldig enkle grep så kan du minske mengde husstøvmidd i senga drastisk. Det at du ikke har slått ut på husstøvmidd på allergitest betyr ikke at du ikke får en reaksjon om du sover i seng som er full av husstøvmidd. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 prøvd nesehorn/nesebide om morgenen? Utrolig deilig stat på dagen! Anonymkode: 003ce...421
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Du har for dårlig sirkulasjon av luft når du sover. Luft skikkelig før du legger deg, og ha gjerne vinduet åpent om natta. Har du for varm/tykk dyne kan det også bli tett. Anonymkode: d6080...f7b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå