Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle de ville det? De kan jo få noen som er yngre og bedre og ikke er bitre etter 16ish år med å misslykkes på dating. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør, og alle vet at du også gjør det :Nikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du blitt avvist i dag, eller noe? 

Anonymkode: 776b2...863

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, Testosteron skrev:

Jeg gjør, og alle vet at du også gjør det :Nikke:

Den eneste personen jeg vil date er en 19 år gammel barista som er fremtidig veterinær/tannlege-et-eller-annet

Gjest Vause
Skrevet

Hva er en heggemø? Har aldri hørt det ordet før. :P 

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Den eneste personen jeg vil date er en 19 år gammel barista som er fremtidig veterinær/tannlege-et-eller-annet

Sæææææææææærlig :riste:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle hvor bitter eller jævlig en kvinne er, så lenge hun er pen og sterk. Da kommer de krypende..

Anonymkode: 2bfff...ac0

Skrevet
1 minutt siden, Badass skrev:

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hvorfor i all verden skulle de ville det? De kan jo få noen som er yngre og bedre og ikke er bitre etter 16ish år med å misslykkes på dating. 

Whatever makes you sleep at night.

Anonymkode: cd186...a13

AnonymBruker
Skrevet

Må man være bitter hvis man er enslig, voksen og barnløs? Jeg har det helt fint jeg 

Anonymkode: 23346...d23

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, amativeReflection skrev:

Heldigvis for meg har jeg i det minste barn:fnise: Så da kan jeg tydeligvis være så bitter og enslig jeg bare vil, og fremdeles ha menn som vil date meg:essen2:

Anonymkode: a4f38...a57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, amativeReflection skrev:

Kan du utdype? Og for ordens skyld, er du en heggemø?

Du skriver at alle menn kan få noen yngre og bedre. Det stemmer ikke. Du må ha noe å tilby selv. Nei, er i begynnelsen av tyveårene. Hva er galt med å være singel og barnløs fra 27 år egentlig? Jeg har ingen planer om å få barn innen da.

Skrevet

Joda mange vil ha :laugh:

• Liker 1
Gjest Vause
Skrevet
1 time siden, amativeReflection skrev:

Hjelpes, det er kanskje meg om en del år! Uten den bitre delen, da. Barnløshet er i mitt tilfelle et valg, men for alt jeg vet så kan jeg ikke bli gravid. Dette har jeg aldri sjekket. Satser på at noen likevel vil date meg, ser ikke hvorfor det skulle være negativt at jeg er barnløs! 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at alle menn kan få noen yngre og bedre. Det stemmer ikke. Du må ha noe å tilby selv. Nei, er i begynnelsen av tyveårene. Hva er galt med å være singel og barnløs fra 27 år egentlig? Jeg har ingen planer om å få barn innen da.

Barnløs er det vel egentlig ikke noe galt med, men de virker mer bitter enn de uten barn som vet tiden renner ut.

Noen som ikke klarer å sjarmere en 17åring, er det virkelig noen du vil date? Noen som attpåtil er gammel og singel. Det er ikke akkurat kremen av fløten.

Skrevet
1 time siden, Badass skrev:

Ikke jeg heller. Derfor tror jeg det er en liberalers forsøk på å pisse på noe eget. Mest sannsynlig mannlighet.

AnonymBruker
Skrevet

TS, livet har mer å by på en sex. Alle folk er ikke ballhester. Hva så om man ikke er kremen av fløten? Hadde jeg levd i middelalderen ville jeg gått i kloster, for å få utdanning og ikke minst, slippe å gifte meg. Det er som oftest vår egen feil at hvi er single, siden forhold gir folk som meg, svært ofte, klaustrofobiske tendenser. Når du selv blir eldre TS, ser du nok lengre enn nesa rekker. Folk er forskjellige, og heldigvis for det. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, livet har mer å by på en sex. Alle folk er ikke ballhester. Hva så om man ikke er kremen av fløten? Hadde jeg levd i middelalderen ville jeg gått i kloster, for å få utdanning og ikke minst, slippe å gifte meg. Det er som oftest vår egen feil at hvi er single, siden forhold gir folk som meg, svært ofte, klaustrofobiske tendenser. Når du selv blir eldre TS, ser du nok lengre enn nesa rekker. Folk er forskjellige, og heldigvis for det. 

Høres trist ut. er du lykkelig?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er svært lykkelig. Det var det med å tenke og føle lengre enn nesa di rekker TS. Du mangler kanskje livserfaring, og er litt sexfiksert. Dette er ingen trist tilværelse. Jeg er fri og trives best i eget selskap. Noen folk er slik. Det virker som om du mangler noen perspektiver, slik at du ikke klarer å forstå det jeg forteller deg. Livet er ikke svart-hvitt. Det er heller ikke bittert å konstatere at sex er oppskrytt. Du tror meg kanskje ikke. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er svært lykkelig. Det var det med å tenke og føle lengre enn nesa di rekker TS. Du mangler kanskje livserfaring, og er litt sexfiksert. Dette er ingen trist tilværelse. Jeg er fri og trives best i eget selskap. Noen folk er slik. Det virker som om du mangler noen perspektiver, slik at du ikke klarer å forstå det jeg forteller deg. Livet er ikke svart-hvitt. Det er heller ikke bittert å konstatere at sex er oppskrytt. Du tror meg kanskje ikke. 

Jeg er ikke sexfiksert, det andre grunner til at jeg vil ha en partner. Jeg har masse livserfaring. At du har misslykkes med sex betyr ikke at det ikke er like bra som folk sier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...