Gå til innhold

Parkering Bergen

Twiddel

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kommer med bil til Bergen i morgen, og skal først levere noen ting på Kalfaret sykehjem, før jeg hadde planer om å parkere i bygarasjen ved Bergen storsenter! Nå har jeg prøvd å gått gjennom kjøreruten i hodet, men finner ingen logisk måte å kjøre på! Hvordan er letteste måte å komme seg tilbake i bygarasjen på, for å kunne parkere der? 

Traséen som bybanen kjører mellom jernbanestasjonen og Bergen storsenter er vel ikke lov å kjøre for privatbiler? Noen som har en lur måte på å finne frem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på forsiden av stasjonen og bak hotell ørnen eller hva det heter og ut på veien mot nestun,  før du svinger av mot parkeringen i stedet,  tror jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta til venstre rett etter statsporten og ned jernbanebakken.

Ta til venstre og kjør bortover Strømgaten, til venstre inn i Lars Hilles gate, vreng til høyre inn foran Kiwi på Vestre Strømkai. Bort i lyskrysset og til venstre og da får du innkjørselen til Bygarasjen på høyre siden. 

Jeg er litt uikker på om Bygarasjen har innkjøring på kortsiden mot Danmarksplass, isåfall tar du bare til venstre inn mot godsterminalen til jernbanen. Eller du tar en u-sving i krysset der, eller kjører mot godsterminalen og snur der og kjører ut igjen. 

Endret av Neket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...