mereo Skrevet 18. august 2016 #21 Skrevet 18. august 2016 Han får nok ikke se den før bryllupsdagen, men om vi velger å ta familiebildene før vielsen så ender han opp med å se den da og ikke under selve vielsen.
Hjertehåp Skrevet 19. august 2016 #22 Skrevet 19. august 2016 (endret) Han har vært med på alle prøvinger. Viktig at han liker den. Og syns jeg ser fin ut. Foreløpig så er den kjolen som han valgte ut favoritten. Ikke kjøpt enda. Greier ikke bestemme meg. Buketten skal han fikse, men skal gi han en liste og bilder på hva jeg ønsker meg da han ikke er en blomster person og ikke bryr seg om sånt. Btw vi sover ikke sammen før bryllupet. Vi bor ikke sammen heller pga religion men ønsket er veldig stort og kan knapt vente. La dette året gå fort så vi kan bli en familie og ha vårt eget sted og hjem 💑 Endret 19. august 2016 av Hjertehåp
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #23 Skrevet 19. august 2016 Den Friday, July 22, 2016 at 8.18, AnonymBruker skrev: Tragisk. Anonymkode: 0acf6...fbe Det tragiske er hvite kjoler. De i bunad fremmer i det minste en norsk tradisjon, og ikke en prinsessedrøm. Anonymkode: d388a...a94 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå