Gjest Bertine Skrevet 3. november 2004 #1 Del Skrevet 3. november 2004 Hei! Jeg sliter litt med en prosjektoppgave, vi skal finne en problemstilling relatert til praksis. Her skal vi bruke mål fra samfunnsfagene: helsejuss, helsepolitikk, sosiologi og sosialantropologi. Men jeg klarer ikke formulere en problemstilling!!! Er det noen her som har hatt praksis i hjemmesykepleien/jobber i hjemmesykepleien og som vet om tilfeller/problemer som går igjen i hjemmesykepleien??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 5. november 2004 #2 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien, problemer vedrørende medikamenthåndtering går igjen. Her mye lovverk, men begrensete fagstillinger pga. økonomi/politikk.... Send PM om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 6. november 2004 #3 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg er også sykepleier, nyutdannet i vår. Kan forsøke hjelpe deg jeg også om du vil. jeg skrev en oppgave om det selv tror jeg. Send en pm du om du e interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå