Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med pute for gravide? Altså en sånn "pølse " pute :P ?? 

Ser godt ut å ha i sengen, støtte til rygg og man kan ha den mellom beina, men usikker på om det er verdt det ? 

Til dere som har kjøpt en sånn, hvor kjøpte dere , pris og er dere fornøyde ?

Leser også at den kan brukes til ammepute senere..:)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en BBhugme kjøpt på Babyshop. Bruker den både i sengen og på sofaen. Vet ikke hvordan den er som ammepute, men for meg en den et funn nå. Den var dyr, men jeg har fortrengt prisen og den var uansett verdt det.

Skrevet

Gravid pute. :hoho: Når har den termin? Har den vært på ultralyd og vet du hvor mange putebabyer som kommer? Jeg har nemlig hørt at de kan få opptil 20 putebabyer på en gang, så det bare å rydde plass i sofaen. Du vil vel ikke la noen putebabyer ligge på gulvet å fryse? 

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Gravid pute. :hoho: Når har den termin? Har den vært på ultralyd og vet du hvor mange putebabyer som kommer? Jeg har nemlig hørt at de kan få opptil 20 putebabyer på en gang, så det bare å rydde plass i sofaen. Du vil vel ikke la noen putebabyer ligge på gulvet å fryse? 

Skulle til å skrive noe lignende :fnise: Folk må lære seg å skrive, altså.

Kan du ikke bare bruke en vanlig pute? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har dere så lite å gjøre ?? Henge dere opp i små detaljer , trenger vel ikke kommentere alt..?!

Anonymkode: bd1d7...0a3

• Liker 7
Skrevet
Et øyeblikk siden, lingua franca skrev:

Skulle til å skrive noe lignende :fnise: Folk må lære seg å skrive, altså.

Kan du ikke bare bruke en vanlig pute? 

Hehe, godt det er flere av oss. :)

Ja, samme det vel, pute er pute! :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Henger oss opp i små putedetaljer! Skal du amme pute også?

Anonymkode: 5a446...c29

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg en sånn pute og er ikke gravid en gang 😂 Ser så deilige ut 

Anonymkode: fd64e...f8d

Gjest Sisti
Skrevet

Jeg har Bbhugme, og den er fantastisk! Alle burde ha en sånn, også ikke-gravide. :nigo:

Jeg bruker den ikke i senga (snur meg så ofte så den er bare i veien) , men i sofaen, ute i sola (både på solseng og i sånn hagestol) og sånt. Mannen sniker den til seg når jeg ikke bruker den. :ler: i går hadde jeg mye vondt i nakken, og da var den helt fantastisk å ha for å støtte nakken. 

Kostet 1400, men er ofte på salg til 1100 rundt omkring. 

Skrevet

For meg var BBhugme uunnværlig under graviditeten. Slet med bekkenplager, og puta var gull. Dersom mannen la seg før meg måtte jeg bryte puta ut av grepet hans :fnise: Jeg syntes den er litt stor og tungvin å bruke som ammepute, men nå bruker jeg den ror å lage en beskyttende kant i senga når jeg har babyen i voksensenga om morgenen. 

Skrevet

"Pølsa" som jeg kaller den, er det beste som har skjedd meg ila svangerskapet. Er nå 24 uker på vei med tvillinger og har vært avhengig av pølsa for å få sove og generell komfort på sofa osv de siste 6 ukene.  Ikke tvil. KJØP!

Skrevet

Jeg har BBHugme puten, og den er fantastisk. Har vært helt utrolig med tanke på bekkenet mitt som har kranglet en del til tider.

Skrevet

Kjøpte bb hugme på babyshop da det var 20% på valgfri vare :-) har ikke prøvd den som ammepute enda, men god å ha i senga for å avlaste bekkenet :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte den store ammeputen fra Doomoo også da jeg var gravid. Den er veldig god å ha under magen, hodet og mellom knærne. Anbefales! 

Anonymkode: 3bd4c...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...