Gå til innhold

Chihiros rugekasse


Chihiro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Oioioi, så lenge det er siden jeg har skrevet noe her! Ikke bra... Men til mitt forsvar:

1) Det har vært travelt på skolen, mye gruppearbeid med innleveringer.

2) Jeg har vært ganske trøtt i det siste, og det har ikke skjedd så mye spesielt heller.

Jaja.

I dag har jeg bursdag :bursdag: og blir 26 år! Stor jente nå altså. Dagen feires ikke i dag, fordi jeg måtte ha tid til å planlegge fremføring av gruppearbeid, som likevel ikke ble aktuelt (puh!). Og fordi min kjære samboer også sitter nedsyltet i arbeid. Mange norskstiler som skal rettes, og karakteres som skal settes...

Men vi har planer om å ha en liten markering i helgen, med familien. Jeg har juleferie fra og med torsdag, så jeg har tenkt å få ryddet og vasket og skal lage en tre-retters til familien på lørdag. Gleder meg, jeg synes det er kjempekoselig å lage i stand til besøk når jeg har tid og overskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakket jeg nettopp med en venninne som jeg har kjent siden gymnaset. Det viser seg at vi begge er gravide og skal føde med ca 1 mnd mellomrom!!! :hoppe::hoppe: Fantastisk morsomt!

Tror dette var dagens høydepunkt! :P:grinele:

(de siste årene har det skjedd morsomme/store ting på bursdagene mine, ett år var det kongelig forlovelse, i fjor var det saddam som ble funnet, og i år dette.)

Nå lurer jeg på om jeg skal låse meg inne på badet og ta en topp-til-tå behandling med hårkur, ansiktsmaske og fotstell... mmmmmmmmmm det hadde vært deilig. Hvorfor har vi ikke badekar? Det hadde vært deiligst av alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, endelig er det juleferie for en sliten studine. Vi hadde siste skoledag i dag, og den var t.o.m. bare 2 timer.

Etter skolen spiste jeg lunsj med min mor, og gikk en liten runde i byen. Var innom min favoritt-smykkebutikk, og endte opp med to par sølvørepynt, ett par helt enkle med blank stein og ett par litt mer "barokke" med blå stein. Rimelig var det og, ca 350 for to par. Kjekt å få penger til bursdagen, så kan man kose seg litt ekstra. De har så mye fint, selv jeg som nesten ikke bruker smykker finner alltid noe jeg liker der.

I kveld var jeg på kafe med en venninne fra klassen, det var koselig. Så har jeg undersøkt flypriser, skal muligens nordover i 80-årsdag i januar.

Nå skal jeg snart legge meg, og i morgen skal jeg sove til jeg våkner av meg selv... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg begynt å få litt feriefornemmelser. Gårsdagen var slapp, jeg sov til 11-12 og gjorde nesten ingen ting. I dag derimot har jeg ordnet masse småting, som f.eks:

- ringt sjefen og avtalt samtale på mandag ang tilrettelegging av arbeidet.

- kjøpt bursdagsgave til meg selv, nemlig elektrisk tannbørste som jeg har ønsket meg lenge. Man skal jo ta godt vare på tennene, og særlig når man er gravid. :wink:

- kjøpt mandelolje og mandarin- og neroliolje, til massasje og "skrubbekrem" i dusjen. :sexy:

- handlet ingredienser til bursdagsmiddag i morgen.

- laget store deler av maten til i morgen.

Menyen i morgen blir biff stroganoff, siden jeg hadde 1 kg oksekjøtt i fryseren. Til forrett tomat-og mozzarellasalat, og ostekake til dessert. :sikle: Nå er altså stroganoffen og ostekaken laget og satt i kjøleskapet. I morgen trenger jeg bare å smake til stroganoffen, koke ris, lage forretten og pynte kaken.

Det som vil ta mest tid er vel å få ryddet og vasket litt. Men vi er jo to til den jobben, så det skulle gå greit. Og så må vi huske å kjøpe noe drikkevarer, både med og uten alkohol.

Nå skal jeg slappe av og kose meg resten av kvelden, tror jeg. Husets herre har allerede sluknet på sofaen...stakkars mann. Han har hatt så mye å gjøre i det siste, men nå er det heldigvis snart juleferie for ham også. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Heisan.

Grattis med dagbok!

Er nett innom, men det var ikkje så mykje aktivitet her...

Vil berre ønske deg lykke til i morra,er spent på korleis det går. Ventar på ein oppdatering :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...