An0nymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1961 Skrevet 16. desember 2016 3 minutter siden, Zenobia skrev: Ingen hårsmak Takk for hyggelig tilbakemelding Den tråden din, der du inspirerte meg, er veldig fin. Det trener kreativiteten å skrive i den tråden. Linker til tråden her, i tilfelle andre har lyst til å bli med 2
Zenobia Skrevet 16. desember 2016 #1962 Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Takk for hyggelig tilbakemelding Den tråden din, der du inspirerte meg, er veldig fin. Det trener kreativiteten å skrive i den tråden. Linker til tråden her, i tilfelle andre har lyst til å bli med Og gratulere til deg, med 1000 innlegg!! 2
An0nymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1963 Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, Zenobia skrev: Og gratulere til deg, med 1000 innlegg!! Tusen takk 1
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1964 Skrevet 25. desember 2016 Ny oppgave: Jeg tar utgangspunkt i en bløt vits. Vi skal frem til "en saft som ikke kan drikkes" (i den bløte vitsen), eller mer korrekt en bestemt kveld som mange ser frem til. Løsningsordet består av 12 bokstaver og inneholder delordet saft.
Dr. A. Kula Skrevet 25. desember 2016 #1966 Skrevet 25. desember 2016 5 timer siden, An0nymBruker skrev: Ny oppgave: Jeg tar utgangspunkt i en bløt vits. Vi skal frem til "en saft som ikke kan drikkes" (i den bløte vitsen), eller mer korrekt en bestemt kveld som mange ser frem til. Løsningsordet består av 12 bokstaver og inneholder delordet saft. Spoiler Nyttårsaften 1
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1967 Skrevet 25. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Vis skjult innhold Nyttårsaften Riktig! Har du tid til å ordne med musikk i nattklubben i løpet av kvelden?
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1968 Skrevet 25. desember 2016 (endret) 2 timer siden, Arabella skrev: Skjul innhold Nyttårsaften Riktig! Det hadde vært trivelig om du også har lyst til å komme i nattklubben @Arabella Endret 25. desember 2016 av An0nymBruker
An0nymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1969 Skrevet 13. januar 2017 Nattoppgave på fire bokstaver, med flere betydninger: Verb i infinitiv De fleste mennesker og dyr kan gjøre det. (Elva kan gjøre det i presens (og da blir det 5 bokstaver)) Andre betydninger av ordet: Ordet er forbundet med kyr på to måter, i følge Bokmålsordboka. Har du også løsningen på dette? 1
Dr. A. Kula Skrevet 13. januar 2017 #1970 Skrevet 13. januar 2017 (endret) Spoiler Føde? føle Endret 13. januar 2017 av Dr. A. Kula 1
Arabella Skrevet 13. januar 2017 #1971 Skrevet 13. januar 2017 Her står jeg fullstendig fast. Et lite hint? 2
An0nymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1972 Skrevet 13. januar 2017 (endret) 18 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Skjul innhold Føde? føle Takk for godt forslag Jeg vet ikke om din løsning også stemmer med hele oppgaveteksten. Hvis den gjør det, er den godkjent. 4 timer siden, Arabella skrev: Her står jeg fullstendig fast. Et lite hint? Hint: I forbindelse med visse fristelser, kan tennene (løsningsordet) i vann Endret 13. januar 2017 av An0nymBruker 1
An0nymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1974 Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Løpe? Riktig Her er de to tingene i forbindelse med kyr: "6 om hunndyr, særlig ku: vise brunst (og pare seg) 7 om melk: bli tykk" http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=løpe&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge 1
Dr. A. Kula Skrevet 13. januar 2017 #1975 Skrevet 13. januar 2017 Takk for nok en fin oppgave, An0. Kjekt det ble litt liv i denne tråden også. 1
An0nymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1976 Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Takk for nok en fin oppgave, An0. Kjekt det ble litt liv i denne tråden også. Tusen takk for hyggelige ord Det er fint at du og de andre er med her Det er lenge siden jeg har sett @Smultring her og også flere av de andre som løste og/ eller laget oppgaver. Jeg håper at de kommer tilbake Jeg ønsker deg og alle de andre en fin kveld
Smultring Skrevet 14. januar 2017 Forfatter #1977 Skrevet 14. januar 2017 14 timer siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk for hyggelige ord Det er fint at du og de andre er med her Det er lenge siden jeg har sett @Smultring her og også flere av de andre som løste og/ eller laget oppgaver. Jeg håper at de kommer tilbake Jeg ønsker deg og alle de andre en fin kveld Jeg har gått over til å pusle med andre ting. Nå er det ernæring jeg prøver å sette meg inn i. Da har jeg ikke nok tid til å holde på med norsk språk. Men jeg er innom her og leser litt av og til. 1
An0nymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1978 Skrevet 14. januar 2017 38 minutter siden, Smultring skrev: Jeg har gått over til å pusle med andre ting. Nå er det ernæring jeg prøver å sette meg inn i. Da har jeg ikke nok tid til å holde på med norsk språk. Men jeg er innom her og leser litt av og til. Hei Det er hyggelig å høre fra deg Jeg ønsker deg lykke til med det som du holder på med 1
An0nymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1979 Skrevet 15. januar 2017 Ny oppgave: Ett lite ord. Planteriket. Substantiv i ubestemt form. Løsningsordet finnes bl.a. både i en gul variant, en hvit variant og en rød variant, og disse er viktige ingredienser i utallige middagsretter og andre matretter. Den røde varianten ble jeg kjent med for første gang da jeg spiste en gresk middagsrett. (Det finnes også uspiselige og giftige varianter). Om man stokker om på bokstavene i løsningsordet, får man et verb i infinitiv. Man kan få sterkt behov for å (det nevnte verbet) etter å ha vært i nærkontakt med feks et flygende vesen som har samme navn som noe som mange synes at smaker godt. Jeg ønsker dere en fin søndag 1
Dr. A. Kula Skrevet 15. januar 2017 #1980 Skrevet 15. januar 2017 5 timer siden, An0nymBruker skrev: Ny oppgave: Ett lite ord. Planteriket. Substantiv i ubestemt form. Løsningsordet finnes bl.a. både i en gul variant, en hvit variant og en rød variant, og disse er viktige ingredienser i utallige middagsretter og andre matretter. Den røde varianten ble jeg kjent med for første gang da jeg spiste en gresk middagsrett. (Det finnes også uspiselige og giftige varianter). Om man stokker om på bokstavene i løsningsordet, får man et verb i infinitiv. Man kan få sterkt behov for å (det nevnte verbet) etter å ha vært i nærkontakt med feks et flygende vesen som har samme navn som noe som mange synes at smaker godt. Jeg ønsker dere en fin søndag Spoiler Løk (klø) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå