AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #701 Del Skrevet 5. juli 2016 Ny oppgave: Ett ord, satt sammen av: ikke gammel + en av våre sanser (å bruke denne sansen, i infinitiv). Ordet som vi skal frem til, renser kraftig opp i noe inni kroppen vår. (Ordet skal være i infinitiv) Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultring Skrevet 5. juli 2016 Forfatter #702 Del Skrevet 5. juli 2016 Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev: Du svarte ikke på dette isted. Beklager, jeg så det for sent! Strengt tatt var du først ute med riktig svar. Jeg ble selv overrasket over å finne en ost under oppslagsordet "chihuahua", og da tenkte jeg ondskapsfullt at jeg bør ta dette med for å forvirre litt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. juli 2016 #703 Del Skrevet 5. juli 2016 Nyse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #704 Del Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Nyse? Riktig! Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnt_unicorn Skrevet 5. juli 2016 #705 Del Skrevet 5. juli 2016 Ny oppgave: 1. Det er en del av kroppen. 2. Kan brukes som ett hjelpemiddel 3. Kan spises. Ett ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. juli 2016 #706 Del Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, Smultring skrev: Beklager, jeg så det for sent! Strengt tatt var du først ute med riktig svar. Jeg ble selv overrasket over å finne en ost under oppslagsordet "chihuahua", og da tenkte jeg ondskapsfullt at jeg bør ta dette med for å forvirre litt. Hehe, good one. Og som jeg irriterte meg over at stedet ikke het Manchego også.. Fant liksom ikke noen bedre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #707 Del Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, turnt_unicorn skrev: Ny oppgave: 1. Det er en del av kroppen. 2. Kan brukes som ett hjelpemiddel 3. Kan spises. Ett ord. Åre? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnt_unicorn Skrevet 5. juli 2016 #708 Del Skrevet 5. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åre? Anonymkode: a95ed...74e Nix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 5. juli 2016 #709 Del Skrevet 5. juli 2016 Det kan jo være så mye. Bein? Faktisk vann også. En av de viktigste faktorene for å gå raskt ned i vekt er å forstå hvordan man kan bruke vann som et hjelpemiddel for vektnedgang. Vann er en nødvendighet for kroppen og for at du skal fungere skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultring Skrevet 5. juli 2016 Forfatter #710 Del Skrevet 5. juli 2016 6 minutter siden, turnt_unicorn skrev: Ny oppgave: 1. Det er en del av kroppen. 2. Kan brukes som ett hjelpemiddel 3. Kan spises. Ett ord. SNØRR! Det er på en måte en del av kroppen. Kan brukes som lim eller til å skremme bort fiender. Kan selvfølgelig spises! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #711 Del Skrevet 5. juli 2016 Vinge? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #712 Del Skrevet 5. juli 2016 Blad? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #713 Del Skrevet 5. juli 2016 Sneglehus? Ambolt? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #714 Del Skrevet 5. juli 2016 Skive? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnt_unicorn Skrevet 5. juli 2016 #715 Del Skrevet 5. juli 2016 Alle forslagene er feil.. Det kan være gjennomsiktig... Men hvis du spiser det, så er det enten brunt, oransje eller grønt. Og kommer i flertall... Det er en del av kroppen, og da er den fuktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #716 Del Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, turnt_unicorn skrev: Alle forslagene er feil.. Det kan være gjennomsiktig... Men hvis du spiser det, så er det enten brunt, oransje eller grønt. Og kommer i flertall... Det er en del av kroppen, og da er den fuktig. Linser Anonymkode: a95ed...74e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnt_unicorn Skrevet 5. juli 2016 #717 Del Skrevet 5. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Linser Anonymkode: a95ed...74e Riktig 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #718 Del Skrevet 5. juli 2016 7 minutter siden, turnt_unicorn skrev: Riktig 😜 Takk for fin oppgave! Ny oppgave: Ett ord, som er både et skriveredskap og en del av en frøplante. Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnt_unicorn Skrevet 6. juli 2016 #719 Del Skrevet 6. juli 2016 Griffel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #720 Del Skrevet 6. juli 2016 Et øyeblikk siden, turnt_unicorn skrev: Griffel Riktig! Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå