Gå til innhold

Hva koster vask og tørk på Voll, Berg og andre SiT-boliger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hvor mye bruker dere normalt på dette i måneden? 

Anonymkode: c7dcf...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da jeg bodde på Voll for to år siden kostet det i overkant av 20 kroner for en vask. Aner ikke hvor mye jeg brukte i måneden, men maskinene tok mye på en gang, så det var ikke så ille uansett. Mange andre grunner til at man ikke burde velge Voll studentby enn vaskeprisene. Narkotikamiljø, usentralt og dyrt for å nevne noe. 

Anonymkode: 42bd4...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å vaske på Karinelund koster 20kr vasken. Tørketrommel er gratis. Man får med vaskekort når man får nøkler til hybelen man skal bo i. (Så fyller man på det beløpet man ønsker). Hvor mye man bruker i mnd kommer jo an på hvor mye og ofte du trenger å vaske. 

Gå inn på sit.no/bolig, der skal det stå om vaskepriser og annet for hver studentby.

Anonymkode: 0406e...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg bodde på Voll for to år siden kostet det i overkant av 20 kroner for en vask. Aner ikke hvor mye jeg brukte i måneden, men maskinene tok mye på en gang, så det var ikke så ille uansett. Mange andre grunner til at man ikke burde velge Voll studentby enn vaskeprisene. Narkotikamiljø, usentralt og dyrt for å nevne noe. 

Koster rundt 5000? Er ikke det vanlig? Er det så mye billigere andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koster rundt 5000? Er ikke det vanlig? Er det så mye billigere andre steder?

Jeg synes det er dyrt i forhold til standard, beliggenhet og naboer, men det er vel en smakssak. Nå betaler jeg 5000, alt inkludert, og bor alene. Men det er nok lettere å komme inn på det private markedet om man allerede bor i byen, så studentboliger er et greit sted å starte, jeg tror bare ikke jeg hadde valgt Voll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

sio.no

Anonymkode: c3f54...729

Nei.

www.sit.no er riktig. Og voll er ikke under sit, det er privat. Koster 20 kr for vask i vaskemaskin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg betaler 20 kr for vask og tørketrommelen er gratis. Aner ikke hvor mye jeg bruker pr. mnd, men blir fort litt. Jeg stapper alltid vaskemaskinen veldig full hver gang, hehe. Bor forresten på Nedre Singsakerslette.

Anonymkode: 9ede7...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...