AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Hvor tar dere tempen på barnene deres? tar dere den rekalt, i munnen, i armhulen eller i øret? Anonymkode: fbadc...c7e
skruf Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 I øret. Det gir såklart ikke helt nøyaktig, men det gir en god indikasjon. Da de var babyer så målte jeg rektalt. På større unger så er det greiest å måle i året. Å bli tvunget til å måle rektalt oppleves nok som et skikkelig overtramp. (på barneavd jeg jobber på så blir det også målt i øret på større unger. Babyer og de helt små barna måles det rektalt på)
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Rektalt. Anonymkode: a2e0e...4a8 Takk for svar. Anonymkode: fbadc...c7e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 6 timer siden, skruf skrev: I øret. Det gir såklart ikke helt nøyaktig, men det gir en god indikasjon. Da de var babyer så målte jeg rektalt. På større unger så er det greiest å måle i året. Å bli tvunget til å måle rektalt oppleves nok som et skikkelig overtramp. (på barneavd jeg jobber på så blir det også målt i øret på større unger. Babyer og de helt små barna måles det rektalt på) Takk for svar Anonymkode: fbadc...c7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå