GretaM Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Hva er dine beste skjønnhetstips? F.eks bruke fuktighetskrem, drikke nok vann, unngå for mye sukker og spise sunn mat. Og hva holder du deg unna, for å beholde et vakkert ytre? F.eks fett, røyk og alkohol. Endret 12. juni 2016 av GretaM
Zouk Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Jeg er spesielt nøye med å passe godt på huden. Både ved bruk av fuktighetskrem, bruker solkrem med veldig høy faktor, (holder meg gjerne unna solen også pga varme). Røyker selvsagt ikke, drikker så og si aldri alkohol (hjelper huden men også fordi jeg ikke liker det). Har en veldig lys hudtype som tåler lite, så den trenger den hjelpen den kan få.
liljene Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Hvis du mener hud, så er det selvfølgelig å drikke mye vann, lage mye mat fra bunnen av, redusere på melk og hvetemel, sørge for å få blodsirkulasjon til ansiktet (i følge yoga skal hodet nedenfor hjertet (for eksempel downward facing dog)), nok søvn, rense huden før du tar sminke på og når du skal legge deg, alltid bruke dagkrem med solfaktor og sole kroppen mer enn ansiktet, røyker ikke og er måteholden med alkohol. Kropp Finne farger som kler deg. Finne ut hvilken kroppstype du er og holde deg konsekvent til anbefalte klær (du ser meg aldri i slike florlette topper om sommeren eller maxikjoler blant annet)(http://bodyshapestyle.com/category/body-shape/trinny-susannah/). Bytte ut bil med gåing eller sykling når det går an. Sørge for å bevege seg nok og trene på balanse og mykhet (Arne Myskja). Resultat hos meg? Hudpleiere trekker alltid fra 10 år på ansiktshuden min
applestories Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, liljene skrev: Hvis du mener hud, så er det selvfølgelig å drikke mye vann, lage mye mat fra bunnen av, redusere på melk og hvetemel, sørge for å få blodsirkulasjon til ansiktet (i følge yoga skal hodet nedenfor hjertet (for eksempel downward facing dog)), nok søvn, rense huden før du tar sminke på og når du skal legge deg, alltid bruke dagkrem med solfaktor og sole kroppen mer enn ansiktet, røyker ikke og er måteholden med alkohol. Kropp Finne farger som kler deg. Finne ut hvilken kroppstype du er og holde deg konsekvent til anbefalte klær (du ser meg aldri i slike florlette topper om sommeren eller maxikjoler blant annet)(http://bodyshapestyle.com/category/body-shape/trinny-susannah/). Bytte ut bil med gåing eller sykling når det går an. Sørge for å bevege seg nok og trene på balanse og mykhet (Arne Myskja). Resultat hos meg? Hudpleiere trekker alltid fra 10 år på ansiktshuden min Hvorfor går du til hudpleiere? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 trening, søvn, kosthold, solkrem og VÆRE GLAD- det viktigste. alle ser 100 ganger bedre ut når de har utstråling. Anonymkode: 07756...2eb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 13 timer siden, GretaM skrev: Hva er dine beste skjønnhetstips? F.eks bruke fuktighetskrem, drikke nok vann, unngå for mye sukker og spise sunn mat. Og hva holder du deg unna, for å beholde et vakkert ytre? F.eks fett, røyk og alkohol. Smile mye. Alle mennesker er vakrere når de smiler. Anonymkode: d09a6...f99
liljene Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 applestories - jeg gjør det en sjelden gang for å få en skikkelig dyprensing av huden. Pleier å gjøre det når jeg er på ferie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå