AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Jeg leser noen ganger om at mennesker sier de blei de kåte av noe uventet. Som i en tråd i dag, det var en som hadde hørt at partneren hadde sex med noen andre etter at det ble slutt, forventet å bli sjalu, men blei kåt i stedet.... Det jeg lurer på, er om dere har slike opplevelser å fortelle om? Anonymkode: 3120d...b28
FruKG Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Da jeg var ca 16 så hadde jeg hatt sex med en gutt. Han hadde kommet inni meg to ganger, og vi hørte at foreldrene hans kom hjem. Så jeg fortet meg å ta på meg buksa, med kameltå og alt på plass Trusa ble sparket under senga. Jeg begynte å gå hjem og kjente at det begynte å renne ut i buksa mi. Det pirret meg noe voldsomt å kjenne hvordan buksa ble våt der nede, og sømmen gjorde sitt når jeg gikk. Så kom det 3 gutter fra skolen min. Jeg så at de kikket ned mot skrittet mitt, og jeg ble utrolig kåt av at de så slik på meg. De spurte om jeg hadde pissa litt på meg. Jeg fortalte hva som hadde skjedd slik at de ikke skulle tro at jeg hadde tissa på meg. Det skjedde litt mer etterpå, men det er ikke så viktig for denne tråden. Etterpå tenkte jeg på hvor kåt det gjorde meg og jeg har gjort det samme flere ganger siden. Det gjør meg så utrolig kåt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Skjer hele tida. Undertrykker det så godt jeg kan. He he. Kjeder meg å være kåt. Anonymkode: 0d53c...516
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå