AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Oppdaget nylig en kul i brystet. Jeg ringte legekontoret og fikk komme på dagen. Legen undersøkte brystene og sendt en henvisning til mammografi. Regnet med at jeg ville få komme innen et par uker. Jeg glemte å fortelle legen at jeg har hatt en ganske kraftig blødning den siste uka. Går på cerazette, og det går som regel måneder mellom blødningene, dessuten har det ikke vært mye over flere dager, slik som nå. Oppdaget også klumper (koagulert blod) i mye større grad enn tidligere. I går begynte jeg plutselig å blø neseblod også, sikkert tilfeldigheter, men man blir jo litt tankefull. Om noen har opplevd noe av dette, vil jeg gjerne høre fra dere. Jeg er ikke nervøs eller redd for at jeg har kreft, men liker å vite "gangen" i ting jeg skal gjennom. Og hvor lenge skal jeg fortsette å blø før jeg kontakter legen igjen? Anonymkode: fb6c8...f44
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Dette er to problemstillinger med liten sannsynlighet for noen sammenheng. Alder opplyser du ikke om? Det er av betydning for å kunne svare. Anonymkode: f43d6...1da
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er to problemstillinger med liten sannsynlighet for noen sammenheng. Alder opplyser du ikke om? Det er av betydning for å kunne svare. Anonymkode: f43d6...1da Jeg er 33. Ingen kreft i familien, så tror ikke dette er det heller. Anonymkode: fb6c8...f44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå