Tingeliing Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Hei hei! Er det noen her som har prĂžvd overnevnte?  Evt vet hva som fungerer av de to? Leser sĂ„ UTROLIG mye forskjellig om dette pĂ„ nettet. Har forstĂ„tt at skal man bruke laser gjelder Diode - men jeg har alltid trodd at elektrolyse er det som fungerer? Er ogsĂ„ inneforstĂ„tt med at laser fungerer pĂ„ lys hud og mĂžrke hĂ„r og at laser tar et stĂžrre omrĂ„de enn elektrolyse. Takker for svar!Â
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Fjernet hÄr i bikinilinjen med diodelaser vinteren i fjor og er knallfornÞyd. Fra alltid Ä mÄtte shave bikinilinjen hver dag i sommersesongen hvis jeg skulle ha pÄ bikini, kan jeg nÄ hoppe i bikini'n helt impulsivt, deilig  Bruker riktignok en voks-strips omtrent annenhver mnd pÄ noen "fjonete hÄr" som er igjen, men ellers, intet. Tok til sammen 5 behandlinger. Har "vanlig norsk hud", brunt hÄr pÄ hodet, og relativt normalt med kroppshÄr (tror jeg da) Anonymkode: 28626...4b5
Tingeliing Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Fjernet hĂ„r i bikinilinjen med diodelaser vinteren i fjor og er knallfornĂžyd. Fra alltid Ă„ mĂ„tte shave bikinilinjen hver dag i sommersesongen hvis jeg skulle ha pĂ„ bikini, kan jeg nĂ„ hoppe i bikini'n helt impulsivt, deilig  Bruker riktignok en voks-strips omtrent annenhver mnd pĂ„ noen "fjonete hĂ„r" som er igjen, men ellers, intet. Tok til sammen 5 behandlinger. Har "vanlig norsk hud", brunt hĂ„r pĂ„ hodet, og relativt normalt med kroppshĂ„r (tror jeg da) Anonymkode: 28626...4b5  Oj sĂ„ bra Ă„ hĂžre! Kan jeg spĂžrre hvor du gjorde det, pris og om du vet noen klinikker som er flinke pĂ„ dette??Â
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ