GĂ„ til innhold

LASER VS.ELEKTROLYSE 💉

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei! 

Er det noen her som har prÞvd overnevnte?  Evt vet hva som fungerer av de to? Leser sÄ UTROLIG mye forskjellig om dette pÄ nettet. Har forstÄtt at skal man bruke laser gjelder Diode - men jeg har alltid trodd at elektrolyse er det som fungerer? Er ogsÄ inneforstÄtt med at laser fungerer pÄ lys hud og mÞrke hÄr og at laser tar et stÞrre omrÄde enn elektrolyse. 

Takker for svar! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fjernet hÄr i bikinilinjen med diodelaser vinteren i fjor og er knallfornÞyd. Fra alltid Ä mÄtte shave bikinilinjen hver dag i sommersesongen hvis jeg skulle ha pÄ bikini, kan jeg nÄ hoppe i bikini'n helt impulsivt, deilig :) Bruker riktignok en voks-strips omtrent annenhver mnd pÄ noen "fjonete hÄr" som er igjen, men ellers, intet. Tok til sammen 5 behandlinger. Har "vanlig norsk hud", brunt hÄr pÄ hodet, og relativt normalt med kroppshÄr (tror jeg da)

Anonymkode: 28626...4b5

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fjernet hÄr i bikinilinjen med diodelaser vinteren i fjor og er knallfornÞyd. Fra alltid Ä mÄtte shave bikinilinjen hver dag i sommersesongen hvis jeg skulle ha pÄ bikini, kan jeg nÄ hoppe i bikini'n helt impulsivt, deilig :) Bruker riktignok en voks-strips omtrent annenhver mnd pÄ noen "fjonete hÄr" som er igjen, men ellers, intet. Tok til sammen 5 behandlinger. Har "vanlig norsk hud", brunt hÄr pÄ hodet, og relativt normalt med kroppshÄr (tror jeg da)

Anonymkode: 28626...4b5

Oj sÄ bra Ä hÞre! Kan jeg spÞrre hvor du gjorde det, pris og om du vet noen klinikker som er flinke pÄ dette?? 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...