Gå til innhold

Er dette nok alkohol?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aha ferie, derfor butikken og ikke polet! Ikke sikkert du får tak i livets vann der heller da, da det er en tildels typisk skandinavisk drikke.

Og da er vel muligens drillevaresamlingen beregnet å vare mer enn en kveld? Selv om du er alene.

Ha en god ferie da!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Skal ikke drikke det alene. 

Du synes ikke det er relevant å fortelle hvor mange du skal dele alkoholen på når du spør om du har nok drikke?

Anonymkode: 2c213...62d

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke drikke det alene. 

Du skrev tidligere at du alene skulle drikke deg til lykkerus.. 

Anonymkode: b56c3...66e

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det er relevant å fortelle hvor mange du skal dele alkoholen på når du spør om du har nok drikke?

Jeg skal ikke dele på alkoholen men jeg skal ikke drikke den alene. Det er to vilt forskjellige ting.

Du skrev tidligere at du alene skulle drikke deg til lykkerus.. 

Jeg sa jeg skulle drikke den alkoholen, dvs ikke dele, ikke at jeg skulle sitte alene i en kjeller å drikke den.

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Aha ferie, derfor butikken og ikke polet! Ikke sikkert du får tak i livets vann der heller da, da det er en tildels typisk skandinavisk drikke.

Og da er vel muligens drillevaresamlingen beregnet å vare mer enn en kveld? Selv om du er alene.

Ha en god ferie da!

Ja, jeg har vel tre uker på meg.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jeg skal ikke dele på alkoholen men jeg skal ikke drikke den alene. Det er to vilt forskjellige ting.

Jeg sa jeg skulle drikke den alkoholen, dvs ikke dele, ikke at jeg skulle sitte alene i en kjeller å drikke den.

Hvor mange skal du drikke med da? Hvor lenge skal den beholdning rekke? 3 uker? 

Skrevet

Hvor mange skal du drikke med da? Hvor lenge skal den beholdning rekke? 3 uker? 

Det er jo rivende likegyldig om jeg drikker med 1 eller 400 personer når jeg ikke skal dele alkoholen. Tre uker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

At du skulle fordele drikken på 3 uker er jo også rimelig relevant for om du har nok da.

Skrevet

At du skulle fordele drikken på 3 uker er jo også rimelig relevant for om du har nok da.

Jeg er ganske sikker på at jeg ville dødd hvis jeg skulle drikke 3 liter sprit og 4.5 liter vin i tillegg til ølen på en kveld...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Det er jo rivende likegyldig om jeg drikker med 1 eller 400 personer når jeg ikke skal dele alkoholen. Tre uker.

Det er ikke likegyldig med tanke på det psykologiske perspektivet. Hvorfor så sinna? 

Skrevet (endret)
18 minutter siden, amativeReflection skrev:

Klarer ikke å lese etiketten.

Plomari er en god ouzo fra Lesvos. Polet har den, men jeg tror den må bestilles, så du får heller prøve den en annen gang. Husk mat!

EDIT: Teksten på flaska er skrevet med greske bokstaver.

Endret av Pawn Hearts
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg ville dødd hvis jeg skulle drikke 3 liter sprit og 4.5 liter vin i tillegg til ølen på en kveld...

Og jeg er ganske sikker på at om det hadde vært "nok" alkohol er avhengig av hvor lang tid du skulle fordele drikken på. Ingen på KG kunne vite at du skulle ha drikken nok drikke for 3 uker bare fordi du har mer drikke enn som kan drikkes på en kveld. 

Skrevet

@amativeReflection skal altså ikke dele med seg, han skal selv drikke alt som står på bordet. Men han skal ikke drikke alene, så de som drikker sammen med ham drikker det som IKKE står på bordet. Han har 3 ukers ferie og derfor tid til å komme seg gjennom varene på bordet uten å måtte sendes til pumping (har du husket reiseforsikring?)  Han kan til og med måtte ha behov for å fylle på. Han har tatt fly (ref tråd om bagasjebånd på Gardermoen) for å komme frem så det kan tenkes han er ved varmere klima enn i moderlandet. Han skal trolig ikke kjøre bil (han har jo ferie fra trafikklærerjobben) og da har han hele dagen på kpnsumeringen, og varmen bidrar til transpireringen.

@amativeReflection er en luring og gir korte konkrete opplysninger, men gjerne vinklet til å misforståes. 

Ser ikke bort i fra at varene på bordet et et resultat av Taxfree shopping på veien, og spørsmålet var jo enkelt og greit om det var nok.

Men til tross for ferie, holder han seg ikke borte fra KG. 

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@amativeReflection skal altså ikke dele med seg, han skal selv drikke alt som står på bordet. Men han skal ikke drikke alene, så de som drikker sammen med ham drikker det som IKKE står på bordet. Han har 3 ukers ferie og derfor tid til å komme seg gjennom varene på bordet uten å måtte sendes til pumping (har du husket reiseforsikring?)  Han kan til og med måtte ha behov for å fylle på. Han har tatt fly (ref tråd om bagasjebånd på Gardermoen) for å komme frem så det kan tenkes han er ved varmere klima enn i moderlandet. Han skal trolig ikke kjøre bil (han har jo ferie fra trafikklærerjobben) og da har han hele dagen på kpnsumeringen, og varmen bidrar til transpireringen.

@amativeReflection er en luring og gir korte konkrete opplysninger, men gjerne vinklet til å misforståes. 

Ser ikke bort i fra at varene på bordet et et resultat av Taxfree shopping på veien, og spørsmålet var jo enkelt og greit om det var nok.

Jeg er ikke i utlandet da, jeg er i Oslo. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Han er vel i Oslo siden det var problemer med bagasjebåndet, det er jo gjerne ved ankomst. Så ferien hans er i Oslo og da har han nok reist innenlands og ikke vært på taxfree. Litt spesielt å dra på fylletur til Oslo, men det er jo egentlig en ganske fin sommerby i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke i utlandet da, jeg er i Oslo. 

Hvorfor drar du ikke ut å nyter 3-ukers ferie da? Hvorfor henger du her inne? 

Skrevet

Hvorfor drar du ikke ut å nyter 3-ukers ferie da? Hvorfor henger du her inne? 

Akkurat nå nyter jeg å ligge i senga mi uten å gjøre noe som helst fornuftig. Når klokken blir litt mer skal jeg dra meg opp av senga og oppleve ting. 

Skrevet

Dette må være en tulletråd..

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå nyter jeg å ligge i senga mi uten å gjøre noe som helst fornuftig. Når klokken blir litt mer skal jeg dra meg opp av senga og oppleve ting. 

Som hva da? 

Skrevet

Som hva da? 

Først skal jeg ut å spise, og så skal jeg besøke en kompis, og så skal jeg ut å se på fotballkamp. Det er løst planen for i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Først skal jeg ut å spise, og så skal jeg besøke en kompis, og så skal jeg ut å se på fotballkamp. Det er løst planen for i dag. 

Hvem heier du på? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...