Gå til innhold

Hurra for andersen


Hilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke for å ødelegge gleden deres, men jeg har sett showet og ble ganske skuffet.

Siden han bare har fått 6'ere, hadde jeg store forventninger. Sketsjene var helt nye, men følte liksom at jeg hadde sett mye av det før... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var der på lørdag, og jeg er storfornøyd.

Rune Andersen må være den beste komikeren i Norge, ihvertfall den beste til å imitere.

Jeg gir terningkast seks til showet og anbefaler det mer enn gjerne. Både jeg og de jeg hadde med meg dit lo masse hele tiden. Dette er det klart beste showet jeg har vært på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, får håpe vi også liker det! Har kjøpt billetter som jeg skal putte i en julekalenderluke. (skal se den 9 desember)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var der nå på lørdag - og må si at jeg var rimelig skuffet. Joda, mannen er god til å imitere, men det var ikke så altfor morsomt det meste av det. I tillegg synes jeg at sangene var lite morsomme og unødvendige.

Så det forrige showet hans på Smuget, og det var superbra, så dette var skuffende greier fra Andersen. Skjønner ikke hvor seks'ern kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også litt skuffet - vi var der også på lørdag forøvrig.

Jeg hadde invitert med noen ut og vi gledet oss veldig. litt nedtur!

Men jeg tror jammen jeg er "forelsket" :hjerte: : Jeg sier bare Espen Beranek Holm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...