AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Jeg fikk operert en skrue inn for omkring 10 år siden, og følte det var litt bedring. Tåen var fremdeles skjev, men sko passet bedre og ga mindre plager. De siste par årene har jeg hatt tidvis ubehag og vondt i tåen, men det har alltid gått bort. Nå har jeg derimot hatt vondt i to uker, det kommer og går litt, men jeg kjenner hele tiden ubehag. I perioder klarer jeg knapt å gå på foten. Jeg sliter med sko, det er smertefullt og de føles plutselig altfor trange. Dette er sko jeg har passet tidligere og ikke hatt noen problemer med... Noen som har erfaringer? Jeg skal ta kontakt med legen i håp om at noe kan gjøres, men kanskje noen her har opplevd det samme? Anonymkode: 261e3...dbd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Jeg vill gått til legen å fått undersøkt den siden du har en skrue inni der og sånt. Ellers har jeg et tips for øm/betent hallus vargus: hvis du ikke har det. Få tak joggesko, gjerne de som går under fritidssko, De som bare har netting på siden av tåen. Da får du helt minimalt med trykk fra skoen. Anonymkode: 0c347...a23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå