AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Lang historie kort: iløpet av mitt ikke så lange liv så har jeg hatt sex med to personer, for en stund siden fikk jeg beskjed fra legen at jeg har mycoplasma. Sa selvfølgelig ifra til begge to. Problemet mitt her er at ingen av disse to mener selv at de har det. Person 1 (som jeg er sikker på at jeg fikk det fra) sa at han hadde sjekket seg, og at han ikke hadde det. Person 2 var jeg sammen med da han fikk bekreftelsen på at han ikke hadde det. Problemet mitt her da, lyver person 1 eller hva i helvette skjer, har liksom kroppen min skaffet seg en kjønnssykdom ute av det blå? Anonymkode: 92341...6dd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lang historie kort: iløpet av mitt ikke så lange liv så har jeg hatt sex med to personer, for en stund siden fikk jeg beskjed fra legen at jeg har mycoplasma. Sa selvfølgelig ifra til begge to. Problemet mitt her er at ingen av disse to mener selv at de har det. Person 1 (som jeg er sikker på at jeg fikk det fra) sa at han hadde sjekket seg, og at han ikke hadde det. Person 2 var jeg sammen med da han fikk bekreftelsen på at han ikke hadde det. Problemet mitt her da, lyver person 1 eller hva i helvette skjer, har liksom kroppen min skaffet seg en kjønnssykdom ute av det blå? Anonymkode: 92341...6dd Er det en genital mycoplasmainfeksjon du har fått, da? Anonymkode: cff9c...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Mange går til lege eller helsestasjon og sier de vil sjekke seg. Da sjekkes de ofte kun for klamydia, og fpr vite at "alt" er i orden. Det de må sjekke, er om de er sjekket for mycoplasma. Noen leger vet ikke hva det er engang, for de er ikke oppdatert på noe som har vært aktuelt i flere år. Anonymkode: db803...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange går til lege eller helsestasjon og sier de vil sjekke seg. Da sjekkes de ofte kun for klamydia, og fpr vite at "alt" er i orden. Det de må sjekke, er om de er sjekket for mycoplasma. Noen leger vet ikke hva det er engang, for de er ikke oppdatert på noe som har vært aktuelt i flere år. Anonymkode: db803...7bb At noen leger ikke vet hva mycoplasma er, er regelrett løgn. Jeg tror derimot at det er veldig mange på kg som ikke vet hva mycoplasma egentlig er for noe. Det finnes en rekke mycoplasmatyper som skaper en rekke forskjellige tilstander. Genital mycoplasmainfeksjon er opphauset og overdrevet her på forumet. Det er relativt sjeldent. Anonymkode: cff9c...0ec
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: At noen leger ikke vet hva mycoplasma er, er regelrett løgn. Jeg tror derimot at det er veldig mange på kg som ikke vet hva mycoplasma egentlig er for noe. Det finnes en rekke mycoplasmatyper som skaper en rekke forskjellige tilstander. Genital mycoplasmainfeksjon er opphauset og overdrevet her på forumet. Det er relativt sjeldent. Anonymkode: cff9c...0ec Ts her Da jeg fikk det, så måtte legen min google fordi han ikke hadde hørt om det før. Og ja, det er genitalium dvs kjønnssykdommen. Anonymkode: 92341...6dd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her Da jeg fikk det, så måtte legen min google fordi han ikke hadde hørt om det før. Og ja, det er genitalium dvs kjønnssykdommen. Anonymkode: 92341...6dd Det virker en smule merkelig, ettersom man ikke kan sette en diagnose på en sykdom man ikke har hørt om, og heller ikke kan rekvirerere prøver for en sykdom man ikke vet finnes. At legen din derimot har måttet slå opp hvordan det skal behandles virker mer sannsynlig. Det er ikke skummelt med leger som dobbeltsjekker kunnskapen sin, eller oppsøker informasjon før de handler. Anonymkode: cff9c...0ec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå