AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Jeg skal begynne med en ny antidepressiv medisin som heter Brintellix, en ganske ny medisin. Er det noen her som har erfaring med den? Virkning og bivirkning? Anonymkode: 34293...7cf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Kvalme er en ganske vanlig bivirkning har jeg lest. Har for det meste sluppet unna dette selv fordi tablettene tas en halvtime etter måltid. Fungerer veldig bra for meg så langt, har fått tilbake personligheten min slik den var før depresjonen. Konsentrasjon og tankegang er også blitt mye bedre, så at den har positiv effekt på kognitive funksjoner er helt sikkert. Helt ulikt SSRI jeg har tatt tidligere og føler meg rett og slett tilnærmet normal. Har også begynt svakt å få tilbake motivasjonen om å ville oppnå noe i livet, men jeg er fremdeles på opptrapping så håper på enda bedre virkning etterhvert. Anonymkode: 6c5b2...24c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 så bra å høre at den virker for deg! Er veldig spent selv på hvordan den vil virke på meg Anonymkode: 34293...7cf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: så bra å høre at den virker for deg! Er veldig spent selv på hvordan den vil virke på meg Anonymkode: 34293...7cf Håper den kan hjelpe deg. Anonymkode: 6c5b2...24c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Takk! Jeg sliter md tilbakevennende depresjoner. Jeg er for tiden ikke på mitt mest deprimerte, men håper på at det kan bli enda bedre, eller i det minste virke forebyggende Anonymkode: 34293...7cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå