1Cecilie Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 (endret) Hei, når jeg skriver tyde drømmene mine, så mener jeg ikke tydning som i "det betyr at noen skal dø"osv. Irl. Jeg tenker på om noen kan tyde den psykiske helsen min. Hva kan være årskene osv. Drømmene går veldig ofte ut på at jeg og 1 venn (alltid en ny venn i hver drøm) som er i en ENORMT høy bygning. Vi er i øverste etg. Og bygningene er høyere enn skyskrapere. Drømmen er alltid at den vennen jeg er med setter seg på kanten og vipper seg endten bakover eller forover slik at de nesten faller ut av bygningene. Det er som regel mur bygninger. Og vennene bryr seg ikke når de lener seg bakover eller fremover. De ler fordi jeg blir redd for dem, og bare tuller det vekk og lener seg enda lengre ut. De faller aldri ut, bare nesten! Drømmer også hele tiden at menneskene jeg er utrolig såret og sint på i virkeligheten, er kjempe lei seg for det de har gjort og ber om unskyldning om igjen og omigjen i drømmene mine. Jeg drømmer at jeg blir glad i dem igjen. Noen som vet? Endret 10. juni 2016 av 1Cecilie
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Virker som om du er veldig mentalt stresset og sliten. Kanskje redd for ytterligheter i oppførsel hos deg selv og andre. Mulig føler deg utrygg på deg selv. Noe du ikke har grunn til da bygningen (deg selv) er både høy og stødig (mur). Spørsmålet blir, var bygningen skrapet, eller var den innredet og møblert? Men kanskje føler du det kan være vanskelig å ha bena trygt på bakken hele tiden og ønsker å gjøre noe nytt? Den andre delen hvor du drømmer om sorg som blir glede, kan være ønskedrøm. Men detaljene kan si noe om du skal ta steget eller om du skal vente. Uansett er det en bearbeiding av dine følelser. Anonymkode: 4d679...547 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå