AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Hei! Gutt som vanligvis har tykt og sånn passe tørt hår. Men tenker at saltvannsspray kan funke. Men hvorfan funker saltvann på håret? Gjør det at jeg får glans? Blir håret enda tykkere? Anonymkode: 39120...aa5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Du har vel badet i saltvann før? Får litt samme resultat. Ikke mer glans, men mer spill og volum. Anonymkode: 5ce49...0b8
Gjest Vause Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Jeg syns håret får merkelig tekstur når jeg bruker saltvannspray, men bølgene jeg har fra før kommer uten tvil bedre frem. Det er så og si det samme som å få saltvann i håret. Mer volum, men det blir litt tørrere og vanskelig å gre ut på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 20 timer siden, Badass skrev: Jeg syns håret får merkelig tekstur når jeg bruker saltvannspray, men bølgene jeg har fra før kommer uten tvil bedre frem. Det er så og si det samme som å få saltvann i håret. Mer volum, men det blir litt tørrere og vanskelig å gre ut på kvelden. Og ikke så mye glans altså? Anonymkode: 39120...aa5
Gjest Vause Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ikke så mye glans altså? Anonymkode: 39120...aa5 Nei. Mitt hår ser matt ut med saltvannspray.
Sissan1 Skrevet 16. juni 2016 #7 Skrevet 16. juni 2016 Den 11.06.2016 at 22.44, Badass skrev: Jeg syns håret får merkelig tekstur når jeg bruker saltvannspray, men bølgene jeg har fra før kommer uten tvil bedre frem. Det er så og si det samme som å få saltvann i håret. Mer volum, men det blir litt tørrere og vanskelig å gre ut på kvelden. Jeg leter etter en god saltvannsspray - har du en å anbefale?
Gjest Vause Skrevet 16. juni 2016 #8 Skrevet 16. juni 2016 36 minutter siden, Sissan1 skrev: Jeg leter etter en god saltvannsspray - har du en å anbefale? Spørs hva du mener med god saltvannspray. Mange med stritt hår er på jakt etter en som gir dem litt bølger og tekstur for eksempel. Jeg bruker det for å fremheve bølgene jeg har fra før og til dette fungerer Bumble and bumble Surf Spray utmerket for meg. Du får kjøpt den i liten flaske hos blant annet Douglas slik at du kan teste den ut før du eventuelt kjøper den i full størrelse, den er relativt dyr.
Sissan1 Skrevet 17. juni 2016 #9 Skrevet 17. juni 2016 Jeg har slett hår, men får krøller i saltvann, så jeg er krøllete om sommeren. Brukte tidligere en god saltvannsspray, men den gikk ut av produksjon. Sjekker Bumble and Bumble - takk for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #10 Skrevet 17. juni 2016 Saltvannsspray i håret vil gi håret mer texture, og gjøre det matt og fremheve krøller/fall på samme måte som hvis du har vært på stranden å badete i saltvann. Men den virker uttørkende på håret, og kan slite på håret ved daglig bruk ettersom den tørker ut håret en del. Hvis det er glans du er ute etter, ettersom du spør om det lenger opp TS, vil jeg heller anbefale deg en glansspray eventuelt hårolje for å gi håret glans. Anonymkode: 2668a...a99
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #11 Skrevet 17. juni 2016 19 timer siden, Sissan1 skrev: Jeg leter etter en god saltvannsspray - har du en å anbefale? Så du har fått kjøpt deg "brunkrem" og har nå gått over til å jakte på saltvannsspray ? Er ikke så store forskjellen på de, så bare løp og kjøp! Anonymkode: 04ad0...a92 1
Sissan1 Skrevet 17. juni 2016 #12 Skrevet 17. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du har fått kjøpt deg "brunkrem" og har nå gått over til å jakte på saltvannsspray ? Er ikke så store forskjellen på de, så bare løp og kjøp! Anonymkode: 04ad0...a92 Jeg skjønte ikke den - har ikke spurt noen om brunkrem? Forvekslet meg med noen andre kanskje? Men jeg syns sommerlooken med sol i hud og saltvann i hår er fin, det innrømmer jeg så gjerne <3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #13 Skrevet 17. juni 2016 2 minutter siden, Sissan1 skrev: Jeg skjønte ikke den - har ikke spurt noen om brunkrem? Forvekslet meg med noen andre kanskje? Men jeg syns sommerlooken med sol i hud og saltvann i hår er fin, det innrømmer jeg så gjerne <3 Mente egentlig trådstarter . Anonymkode: 04ad0...a92
Sissan1 Skrevet 17. juni 2016 #14 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mente egentlig trådstarter . Anonymkode: 04ad0...a92 Åja - følger visst ikke helt med i timen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå