AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Ser at tråden min ble låst, men tenkte jeg skulle slenge inn en oppdatering. Gikk til legen i går etter at jeg leste gjennom hele tråden og googlet stivkrampe. Ble mildt sagt litt skremt. Heldigvis fikk jeg tatt den likevel før det hadde gått to døgn. Takk for rådene deres alle sammen, veldig glad jeg hørte på flertallet Anonymkode: a081c...4f8 9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Takk for oppdatering. Godt å høre at det går bra med deg. Det med å ta stivkrampesprøyte etter et hundebitt er for meg det samme som å bruke bilbelte. Jeg kjører bil hver eneste dag og har aldri kollidert, så jeg har aldri hatt behov for det beltet. Likevel bruker jeg det - i tilfelle noe skjer. Anonymkode: fbac8...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Javel? For oss som ikke har lest tråden var dette interessant. Anonymkode: 56d0c...ebe
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel? For oss som ikke har lest tråden var dette interessant. Anonymkode: 56d0c...ebe Nå henvender jeg meg ikke til dere som ikke har lest tråden da Anonymkode: a081c...4f8 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Det var godt du fikk tatt vaksinen. Better safte than sorry. Den tråden er et eksempel på hvor helseskadelige råd man kan få av enkelte vaksinemotstandere og andre, som ikke har helsefaglig kompetanse. Stivkrame er farlig, og man kan dø av det om man går for lenge uten å vaksinere seg. Som du sikkert så da du googlet, så er stivkrampe en fryktet sykdom som gir en vært lidelsesfull død. Da er det bedre å ta en vaksine, selv om det kanskje er en mikroskopisk sjanse for å være smittet. Likevel er hunder ofte i kontakt med bakken/jord og de kan spise hestemøkk m.m, så helt mikroskopisk er den jo ikke. Anonymkode: ca454...e0d 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Bra å høre at du fikk tatt sprøyte. Anonymkode: 4f2f2...480 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Bra å høre du fikk tatt vaksinen. Stivkrampe er IKKE til å spøke med om man skulle være så uheldig å få det. Anonymkode: b2e05...de5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 Så bra! Ble litt skremt da et av de første svarene du fikk var at "Dette er ikke noe farlig. Du trenger ikke dra til legen" og du forsvant etter det. Et godt eksempel på hvorfor internettfora ikke alltid er det beste stedet å søke legehjelp. Anonymkode: d92d2...ad0 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Rettelse: Det er aldri det beste stedet å søke legehjelp, men man får som oftest brukbare svar og kan slippe alt styret med å dra til legen. I dette tilfellet ble det derimot gitt direkte farlige svar. I verste fall kunne det blitt rene skrekkscenarioet. Anonymkode: d92d2...ad0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå