ajarRun Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Siden jeg kjenner meg selv relativt godt, regner jeg med at jeg ikke vil bruke den spesielt ofte (dog ville det vært praktisk å parkere den utfor en kebabsjappe når jeg skal ut å drikke). Derfor tenke jeg at en billig og liten en ville vært best, jeg kan ikke tenke meg å stoppe en plass uten dusj og vann heller. Så jeg så på denne som et rimelig alternativ: http://m.finn.no/car/caravan/ad.html?finnkode=74172986 Hva tror dere? Får jeg solgt den når jeg finner ut at jeg ikke liker å campe? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Nei, campingvogn er noe av det verste jeg vet. Anonymkode: 6c259...f78
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 27 minutter siden, amativeReflection skrev: Siden jeg kjenner meg selv relativt godt, regner jeg med at jeg ikke vil bruke den spesielt ofte (dog ville det vært praktisk å parkere den utfor en kebabsjappe når jeg skal ut å drikke). Derfor tenke jeg at en billig og liten en ville vært best, jeg kan ikke tenke meg å stoppe en plass uten dusj og vann heller. Så jeg så på denne som et rimelig alternativ: http://m.finn.no/car/caravan/ad.html?finnkode=74172986 Hva tror dere? Får jeg solgt den når jeg finner ut at jeg ikke liker å campe? Det er kun soveplass i den, og ingenting mer? Som en dobbeltseng på hjul? Tja, hvis det er behovet ditt så...slå til! Anonymkode: efe6c...d26 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 37 minutter siden, amativeReflection skrev: Siden jeg kjenner meg selv relativt godt, regner jeg med at jeg ikke vil bruke den spesielt ofte (dog ville det vært praktisk å parkere den utfor en kebabsjappe når jeg skal ut å drikke). Derfor tenke jeg at en billig og liten en ville vært best, jeg kan ikke tenke meg å stoppe en plass uten dusj og vann heller. Så jeg så på denne som et rimelig alternativ: http://m.finn.no/car/caravan/ad.html?finnkode=74172986 Hva tror dere? Får jeg solgt den når jeg finner ut at jeg ikke liker å campe? Er det vann og dusj i denne da? Det ser ikke slik ut. Har du spurt selgeren om det er dusj/ vann i denne microsaken? Anonymkode: efe6c...d26 1
ajarRun Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vann og dusj i denne da? Det ser ikke slik ut. Har du spurt selgeren om det er dusj/ vann i denne microsaken? Anonymkode: efe6c...d26 Nei, men siden jeg ikke kunne tenke meg å stoppe en plass uten vann og dusj er det jo rivende likegyldig. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er kun soveplass i den, og ingenting mer? Som en dobbeltseng på hjul? Tja, hvis det er behovet ditt så...slå til! Anonymkode: efe6c...d26 Pretty much.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Nei, men siden jeg ikke kunne tenke meg å stoppe en plass uten vann og dusj er det jo rivende likegyldig. Pretty much. Ok. Sorry jeg misforsto det du skrev tidligere om vann. Anonymkode: efe6c...d26
ajarRun Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Gidd og link til mine annonser da! Heter du Agnar og bygger campingvogner?
chouette Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Heter du Agnar og bygger campingvogner? Er det så veldig utenkelig mener du?
ajarRun Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: Er det så veldig utenkelig mener du? Neida, kan du ta et bedre bilde av den frontdelen?
chouette Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Neida, kan du ta et bedre bilde av den frontdelen? Sender på pm i morgen Mvh Agnar
ajarRun Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #14 Skrevet 10. juni 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: Sender på pm i morgen Mvh Agnar Og med front mener jeg selvsagt bak.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #15 Skrevet 10. juni 2016 Genial om du tenker å bruke den forran kebabsjappa etter bytur, for den har jo plass til ONS også! For ikke å snakke om at det kan være enklere å få med seg ONS hjem fra byen; du kan jo tross alt tilby kort vei å gå, kortreist mat og hjemmelagd campingvogn. Tipper du ikke har behov for noe stort mer! Go for it! Anonymkode: 0407b...945
Gjest Citronella Skrevet 10. juni 2016 #17 Skrevet 10. juni 2016 Om camping var et alternativ, så var denne boblen et snertent alternativ. Den var faktisk fin.
Snop Skrevet 10. juni 2016 #18 Skrevet 10. juni 2016 Denne var dritkul, hadde jeg hatt råd, hadde jeg kjøpt en slik og reist over alt :D
Gjest Badebuksa Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 (endret) Kan du ikke starte din egen pølsebu, da, selge pølser og bruke overskuddet på dop og damer. Det kan en campingvogn fint brukes til Endret 10. juni 2016 av Badebuksa Glemte å flette inn campingvogna. Heteslag.
Dr. A. Kula Skrevet 10. juni 2016 #20 Skrevet 10. juni 2016 2 timer siden, Badebuksa skrev: Kan du ikke starte din egen pølsebu, da, selge pølser og bruke overskuddet på dop og damer. Det kan en campingvogn fint brukes til Spørs om han ikke får mattilsynet på nakken da. Doningen har som tidligere bekrevet hverken innlagt vann eller avløp. Og om du tenkte på pølser i en annen, ikke-mat, kontekst, ville jeg tatt hensyn til kundene og ikke campet utenfor politistasjonen, selv om de sikkert har både vann og dusj der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå