AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Kan man bli avhengig av EN om dagen? Anonymkode: e8f7b...45b
ajarRun Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Ikke fysisk, men du vil ha lyst til å ta mer. Litt som med alkohol, ingen starter med å drikke hver dag i uken, man starter med normal drikking og så blir det mer og mer. Mange som har begynt med festrøyk begynner å røyke.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 4 minutter siden, amativeReflection skrev: Ikke fysisk, men du vil ha lyst til å ta mer. Litt som med alkohol, ingen starter med å drikke hver dag i uken, man starter med normal drikking og så blir det mer og mer. Mange som har begynt med festrøyk begynner å røyke. Men om man klarer å holde seg til én er man ikke avhengig? Anonymkode: e8f7b...45b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 http://www.tv2.no/a/8330792/ "Snuskommisjonen er en uavhengig granskingsgruppe finansiert av svenske snusprodusenter Ingen steder er bruk av snus så høy som i Sverige. Og ingen steder er heller ikke andelen av tobakksrelaterte sykdommer så lavt som her. Om Europa forbrukte tobakk på den måten vi gjør i Sverige, ville 200.000 liv reddes hvert år, hevder amerikanske kreftforskere. Det er derfor det amerikanske Food and Drug Administration, FDA, anbefaler at svensk snus kan innføres. " Anonymkode: e9188...d9c 1
ajarRun Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men om man klarer å holde seg til én er man ikke avhengig? Anonymkode: e8f7b...45b Det er vel en semantisk debatt? Hvis du må gjøre noe hver dag er du vel avhengig?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 11 minutter siden, amativeReflection skrev: Det er vel en semantisk debatt? Hvis du må gjøre noe hver dag er du vel avhengig? Skal jeg fortelle en vits? Katte med slips Anonymkode: e9188...d9c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Sorry, feil forum. Bare slett min kommentar. Trodde vi var i humorrommet... Anonymkode: e9188...d9c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 Ja du vil nok bli avhengig på sikt fordi du vil ønske å ha mer. Etterhvert tenke "æh, TO om dagen er ikke store forskjellen" osv... Jeg begynte med en om dagen fordi det var litt ok. Snuste i 7 år. Anonymkode: 1feb6...b7c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Ikke gjør det Å komme ut av snushelvetet er vanskelig Anonymkode: 81ce2...76a
Nora-00 Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det Å komme ut av snushelvetet er vanskelig Anonymkode: 81ce2...76a Men snus er godt da! 😊
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 Jeg begynte med èn om dagen, nå går det nesten en boks om dagen. Ikke lurt Anonymkode: 6b15b...526 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #12 Skrevet 10. juni 2016 Ja, det ble jeg. Snuste en gang om dagen, plutselig var det 3 om dagen og nå er det en boks om dagen.. Anonymkode: 3c9d6...bcc
asterix Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 Hvis du MÅ ha den ene snusen så er du avhengig. Kan du uten problem droppe den i noen uker er du ikke avhengig.
Nora-00 Skrevet 10. juni 2016 #14 Skrevet 10. juni 2016 Om man blir avhengig av en om dagen vet jeg ikke, for jeg var allerede avhengig av røyk når jeg begynte med snus! Da brukte jeg bare snus i situasjoner hvor jeg ikke kunne røyke, som på tog, fly, kino osv. Men en ting er sikkert, er man avhengig, så er det fort gjort at forbruket øker! Da jeg begynte, snusa jeg ikke hver dag en gang, mens nå går det en boks om dagen, og jeg røyker ikke noe mindre enn før! Må ha begge deler nå, og kunne ikke tenke meg å kutte ut hverke røyk eller snus! Når det gjelder røyk, så vet jeg egentlig ikke hvor lang tid det tok før jeg ble avhengig, men jeg tror det gikk ganske fort! Jeg begynte ikke å røyke av og til, jeg bare bestemte meg for at jeg skulle begynne å røyke, og gjorde det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå