AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #21 Skrevet 11. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke truffet av innlegget ditt, men hadde jeg oppført meg som deg ovenfor min bror og avigerinne, er jeg ganske sikker på at de ville klikket på meg etterhvert! Det er slitsomt nok å være foreldre til små barn, og da trenger man støtte, ikke ei hakkehøne som irettesetter hele tiden! Anonymkode: be89d...e54 Da har du ikke lest innlegget mitt, for jeg skriver ganske klart at jeg ikke gjør det hele tiden og velger mine "kamper" med omhu. Jeg vet at de gjør en formidabel jobb, og støttet de har jeg og mannen gjort fra dag en. Blant annet har barnet sovet over fast her 1-2 gang/er i uka fra tidlig alder av (ca 5 uker). (Alt for tidlig i mine øyne, men de har trengt å hente seg inn, og siden de da helst ville at vi skulle passe barnet følte vi det som en enorm tillitserklæring) er og så derfor jeg spør om råd ang sko, fordi jeg ikke vil irettesette de om det de gjør er riktig. Hadde de hatt voksne i livet sitt som kunne veiledet de riktig kunne jeg vært den kule tanta i stede for å prøve å gjøre mitt beste for begge parter, men sånn er det ikke. Anonymkode: 29742...f05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå