AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 I går hadde jeg muntlig eksamen og fikk en femmer. Jeg visste om to stk som hadde fått en firer og to stykke som hadde fått en treer. Jeg var relativt fornøyd og gla for at jeg var ferdig og for at det nå var ferie, selv om jeg helst skulle sett at jeg gjorde det litt bedre. Også fikk jeg vite at hun ene fikk en sekser i dag da, og jeg blir bare så ødelagt. Jeg føler jeg så utrolig ubrukelig, dum og lite verdt og jeg vet ikke hva. Når hun klarte å få en sekser, så burde jo jeg også klart det. Selv om temaet hun hadde egentlig var enklere enn det jeg hadde. Jeg bare sitter her og holder på å grine og hater meg selv både fordi jeg ikke klarte å gjøre det bedre, og fordi jeg ikke klarer å være glad og fornøyd med det jeg oppnådde. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 1209a...b2d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Du får tenke på dette som en øvelse i å håndtere å ikke være best. Du bør ikke basere selvfølelsen din på å være bedre enn alle andre. Da blir du fryktelig sårbar. Og egentlig også litt uspiselig, som ikke unner andre suksess. Det finnes andre ting her i verden, som betyr mer enn en 5'er eller en 6'er. Men for all del. Fortsett å jobbe hardt. Bli dyktig. Studer, begynn å forske, gjør noe fornuftig. Få en god jobb og tjen penger. Men ikke vær tåpelig. Du må ikke være best. Anonymkode: 6e64a...e19 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du får tenke på dette som en øvelse i å håndtere å ikke være best. Du bør ikke basere selvfølelsen din på å være bedre enn alle andre. Da blir du fryktelig sårbar. Og egentlig også litt uspiselig, som ikke unner andre suksess. Det finnes andre ting her i verden, som betyr mer enn en 5'er eller en 6'er. Men for all del. Fortsett å jobbe hardt. Bli dyktig. Studer, begynn å forske, gjør noe fornuftig. Få en god jobb og tjen penger. Men ikke vær tåpelig. Du må ikke være best. Anonymkode: 6e64a...e19 Så du tenker at dette her er noe jeg bare har bestemt meg for? Da er du ganske tåpelig selv. Jeg har da vel ikke bare bestemt at jeg skal være slik. Jeg hadde da sluttet i går om jeg bare kunne bestemme meg for å ikke tenke og føle slik. Anonymkode: 1209a...b2d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Seriøst, ta deg sammen og voks opp. Med en sånn innstilling vil du aldri klare arbeidslivet. Noen vil ALLTID være bedre enn deg. Anonymkode: bd3a0...623 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Seriøst, ta deg sammen og voks opp. Med en sånn innstilling vil du aldri klare arbeidslivet. Noen vil ALLTID være bedre enn deg. Anonymkode: bd3a0...623 Jeg veit at jeg ikke alltid kan være best. Anonymkode: 1209a...b2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå