Gå til innhold

Hvilke land har de vakreste kvinnene og omvendt? Synes du....

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at du ser mer serier enn meg  for å si det slik.   Jeg bor i USA og reiser MYE  rundt. Helt uenig med deg.   Sånn er det bare 

Anonymkode: a87d6...b3b

Da har vi forskjellig smak, og det er jeg glad for.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det skandinaviske utseende er overlegent penest. Omvendt synes jeg at blant annet albanere og iranere er stygge. 

Anonymkode: 26d94...c12

Skrevet

Damer fra Øst-Europa synes jeg er pene :) 

Skandinavisk skjønnhet synes jeg er oppskrytt - vi blir veldig fort kloner av hverandre. Canada Goose-jakke og tights er 'in' - vel, da har "alle" det, i tillegg til rett, blondt hår (selvfølgelig naturlig blondt *host*), rund ansiktsform (har det selv :( ) og vi eldes fort. Damene som jeg har sett i Øst-Europa ser faktisk ut som individer

Noen svarte kvinner (afrikanske eller afro-amerikanske) kan se helt nydelige ut og de lurer alle med hvor gamle de er.

Mindre pene jenter: Sri Lanka, India, Bangladesh, Storbriannia, Afghanistan

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ei blanding av italiener og norsk, også sier jo flere her at jeg kler meg som om jeg skulle komme fra øst-europa. Det må jo være bra ;) 

AnonymBruker
Skrevet

FruKG mmmm blanding av italiensk og norsk. Det forklarer vel også hvorfor du er så inni helvetes deeeilig :D:D:D *Sikle*

Anonymkode: be9a4...89a

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha bodd i Tyskland og England er det hvertfall sikkert og visst at disse er på bunn. Oss skandinaviske er bortskjemte når det kommer til hvor pene folk faktisk er i dette landet. 

Anonymkode: f3a89...47f

Skrevet

jeg greier ikke å si spesifikke land, men:

hvite og latina er de som uten tvil er vakrest.
afrikanske/svarte er de som er minst vakre

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Ginavn skrev:

Skandinavisk skjønnhet synes jeg er oppskrytt - vi blir veldig fort kloner av hverandre. Canada Goose-jakke og tights er 'in' - vel, da har "alle" det, i tillegg til rett, blondt hår (selvfølgelig naturlig blondt *host*), rund ansiktsform (har det selv :( ) og vi eldes fort. Damene som jeg har sett i Øst-Europa ser faktisk ut som individer

Noen svarte kvinner (afrikanske eller afro-amerikanske) kan se helt nydelige ut og de lurer alle med hvor gamle de er.

Må si meg enig. Norske kvinner har uekte/bleket hår og stadig oftere fake vipper, lepper, pupper etc. Sjokkerende utvikling spesielt i Norge. Afroamerikanere har OFTERE genetisk atletiske,  og formulle kropper og ren pen hud.  De har oftere kropper nordmenn desperat trener for, til krampa tar dem ,uten å nå målet.  Det største komplimentet jeg som norsk, lys kvinne kan få er at jeg har kroppen til en karibisk kvinne.    Jeg er uenig mht Asia-jeg syns folk fra India, Bangladesh etc myyyyyye oftere er naturlig vakre. Rene ttekk, ekte lange vipper,  midje osv 

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Norge, Pakistan, India og Danmark.

AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil de skandinaviske landene. Spesielt Island, som fremdeles har en etnisk skandinavisk befolkning. 

Anonymkode: 9a39b...e66

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig. Norske kvinner har uekte/bleket hår og stadig oftere fake vipper, lepper, pupper etc. Sjokkerende utvikling spesielt i Norge. Afroamerikanere har OFTERE genetisk atletiske,  og formulle kropper og ren pen hud.  De har oftere kropper nordmenn desperat trener for, til krampa tar dem ,uten å nå målet.  Det største komplimentet jeg som norsk, lys kvinne kan få er at jeg har kroppen til en karibisk kvinne.    Jeg er uenig mht Asia-jeg syns folk fra India, Bangladesh etc myyyyyye oftere er naturlig vakre. Rene ttekk, ekte lange vipper,  midje osv 

4 av 5 afroamerikanske kvinner er overvektige. Så å påstå noe sånn som du påstår er latterlig. 

Det finnes ikke styggere og feitere damer enn afroamerikanere. 

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

FruKG mmmm blanding av italiensk og norsk. Det forklarer vel også hvorfor du er så inni helvetes deeeilig :D:D:D *Sikle*

Anonymkode: be9a4...89a

Tusen takk :) 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, FruKG skrev:

Tusen takk :) 

Merkelig hvordan du får ting til å handle om deg.

Anonymkode: ff0d8...05d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten tvil de skandinaviske landene. Spesielt Island, som fremdeles har en etnisk skandinavisk befolkning. 

Islendinger er de mest blanda nordiske folkene som er; mennene er norske og svenske og islandske kvinner er briter, stort sett fra Irland. De har også genetisk tilskudd fra Grønland og fra innfødte i Canada. Så det :)

Anonymkode: 2e5d0...9f0

• Liker 1
Gjest Vause
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke å generalisere men i dette tilfellet er det jo bare positivt egentlig. Selv syns jeg arabiske kvinner er utrolig vakre, de er så mystiske på en måte. :rodmer: 

Edit: Latinske kvinner, så klart. Hvordan i huleste kunne jeg glemme det.... Mer sexy kvinner skal man lete lenge etter tror jeg. :P

Endret av Badass
Gjest Bruker115236
Skrevet

Jeg syns de skandinaviske landene har flest klassisk pene jenter. Som venninner av meg som er har bodd i utlandet har uttalt: "Det er lettere å være pen i utlandet enn i Norge. For her er alle så pene."

Men veldig sjeldent jeg får girl crush på norske jenter, utenom Sofie Karlstad og Annette Haga. Det tror jeg er fordi vi er så pass jordnære her, vi går liksom ikke i super-feminine kjoler og "doller" oss opp i hverdagen. Det er helst til fest, og til og med da er det mange som kjører en mindre feminin stil. Derfor er det ganske kjekt at norske jenter enda klarer å ligge så høyt på skalaen, selv om vi doller oss så lite opp i forhold til andre kvinner fra andre land.  

Jeg syns jenter fra land i øst-europa kan være utenomjordiske vakre, spesielt jenter fra Russland og Ukraina. Disse jentene kommer jo fra en kultur der det er stor konkurranse om mennene, og de må derfor ta ekstra vare på seg selv. De er feminine, slanke, høye, og ofte opererte. Men alt er gjort med stil, det er liksom ikke oransj hundtone, store ande-lepper, og ihjel bleket hår(finnes så klart unntak). Men de ser rett og slett sexy, klassisk, og sofistikerte ut.  Alena Shishkova og Anna Anders er gode eksempler på kvinnene jeg mener. Det er liksom på en helt annen liga.

AnonymBruker
Skrevet
Den 10.6.2016 at 23.37, Ginavn skrev:

Dette er typisk eksempel på at du er påvirket av stedet du bor i,noe som er naturlig selvsagt. Jeg kommer fra et annet land og får skryt for å se så annerledes ut, når jeg egentlig ser ganske lik ut million andre mennesker, de bare vet det ikke fordi de ser det ikke hver dag. Det er selvsagt helt naturlig at du tenker sånn!:)

men det er også derfor jeg syns denne tråden er litt meningsløs.. folk blir selvsagt påvirket av der de bor :)
Personlig, må jeg hånd på hjerte si at jeg syns det finnes vakre mennesker i alle land, og mindre vakre. 

Anonymkode: adb98...494

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke helt på de som synes øst-europeere er så vakre. Jeg synes det er langt mellom de pene, og da er det nettopp fordi de ikke har de typiske trekkene. 

Anonymkode: 8b6e0...bfa

AnonymBruker
Skrevet
Den 10. juni 2016 at 23.40, FruKG skrev:

Jeg er ei blanding av italiener og norsk, også sier jo flere her at jeg kler meg som om jeg skulle komme fra øst-europa. Det må jo være bra ;) 

Østeuropeisk stil ville jeg virkelig ikke tatt som et kompliment. :P

Anonymkode: 8b6e0...bfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes norske kvinner er vakre, men når det gjelder hårfrisyre, klesstil og så videre er vi egentlig veldig like og ikke mange skiller seg ut, selv om vi generelt sett er vakre. Jeg er norsk, men er en god blanding av samisk, norsk og utenlandsk (mange forskjellige land). Jeg ser dermed ikke så veldig norsk ut, og mange lurer på hvor jeg 'egentlig' kommer fra. Ellers synes jeg italienske kvinner er vakre - men skjønnhet kan jo være så mye. Alle land har vakre kvinner, men i noen land er det litt lengre avstand mellom dem. Jeg synes faktisk ikke det er så mange vakre damer i USA. En del av dem er pene, men ikke alle har den klassiske skjønnheten jeg setter pris på. Men dette er jo subjektivt.

Anonymkode: f2d47...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...