AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #21 Skrevet 10. juni 2016 15 minutter siden, Arcturus skrev: Jeg er enig med de over, nå må du roe helt ned og la tiden modne relasjonen. Selv om ærlighet er gull må det også tid til i blandingen. Man må ikke gifte seg imorgen. Hehe, ja.. må si at jeg ser nå at det kanskje var litt teit. Våknet opp til en melding av han i dag, stod ikke noe spesielt, men at vi sees igjen snart bl.a. så får satse på at ting fremdeles er bra mellom oss. Tør n nesten ikke å svare på meldingen i frykt for å virke needy. Hahaha Anonymkode: afae0...374
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #22 Skrevet 10. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Det har seg slik at jeg møtte en fyr for noen år tilbake, som jeg likte/liker godt. Det ble kun med 2 dater på daværende tidspunkt av en eller merkelig grunn. Det var litt frem og tilbake, vi studerte på hver vår kant så ting rant fullstendig ut i sanden.. Sporadisk smskontakt en sjelden gang. Nå har vi altså truffet hverandre igjen, på hans initativ , siden han er hjemme for sommeren nå. Han beklaget seg for hvordan det ble noen år tilbake. Var hos han, vi lagde middag og drakk noen øl. Veldig, veldig hyggelig. Kjemien tror jeg var der, vi tullet masse, med noen stille øyeblikk innimellom, men ikke noe kleint. Så gikk vi en tur. Hyggelig altså. Ble til at jeg sov over, men vi hadde ikke sex. Ble mye klining og kosing. Utenfor senga også. Han kom ofte bort til meg, og bare holdt rundt meg, kysset meg - dette har han aldri gjort tidligere, men nå føltes det bare naturlig og veldig godt. Han spurte om hvorfor jeg ikke bare kunne flytte/studere nærmere han litt på tull osv..(??) Vi har ikke avtalt noe neste treff, så jeg er sykt usikker på hva han vil.. Vi ble bare enige om at vi treffes igjen iløpet av sommeren.. Daten var i går til i dag. Skal jeg vente til han sender melding? Hvor lenge skal jeg vente før jeg går videre, hvis jeg ikke hører noe? :/ Jeg er av den oppfatning at gutten bør lede litt an i begynnelsen, og at hvis han er intr. så tar han kontakt.. Vi er i begnnelsen av 20årene. Noen innspill? tusen takk for svar Anonymkode: afae0...374 Jeg har blitt veldig sånn at dersom jeg går på date, så sier jeg ingenting etterpå. Og så ser jeg om han tar kontakt. Dette er nok fordi jeg har "brent" meg sånn i kjærligheten. Men feigt, men jeg har hørt at dersom en mann virkelig er interessert så hører han fra seg. Dum tankegang, men jeg har ikke hatt ork til avslag. Anonymkode: dac03...adb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå