Gå til innhold

Celleforandring??...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her med hjerte i halsen nå, var for en good stund tilbake hos legen pga jeg syntes noe var galt. Tok en celleprøve. Våknet til melding på svareren fra legen min. Hadde celleforandring (fått samme beskjed før, men fikk beskjed om å bare sjekke igjen neste år). Han har henvist meg til sykehuset for flere prøver pluss utskrapning fra livmor. Ringte legen opp igjen, men han var opptatt så fikk beskjed om at de skulle be han ringe når han fikk tid. Så nå sitter jeg her å er shiit nærvøs. Så nå kommer mitt spm, er det noen her som har opplevd det samme?. Velger å overbevise meg selv om at dette er bare en ekstra sjekk. Men, ja.. Hva skal man si... Hjernen grubler jo noe voldsomt nå...😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av. Mange kvinner har celleforandringer og mange kvinner får behandling for det. Er det ikke flott at du kan få behandling for det sånn at du ikke får kreft? :) 

Anonymkode: 4b615...088

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slapp helt av. Mange kvinner har celleforandringer og mange kvinner får behandling for det. Er det ikke flott at du kan få behandling for det sånn at du ikke får kreft? :) 

Anonymkode: 4b615...088

Men alle får ikke beskjed om at de må ta utskapning fra livmor. Hva var grunnen til det TS? Hva var graden av celleforandringer?

Anonymkode: 744bd...73b

Skrevet
1 time siden, EternalMe skrev:

Sitter her med hjerte i halsen nå, var for en good stund tilbake hos legen pga jeg syntes noe var galt. Tok en celleprøve. Våknet til melding på svareren fra legen min. Hadde celleforandring (fått samme beskjed før, men fikk beskjed om å bare sjekke igjen neste år). Han har henvist meg til sykehuset for flere prøver pluss utskrapning fra livmor. Ringte legen opp igjen, men han var opptatt så fikk beskjed om at de skulle be han ringe når han fikk tid. Så nå sitter jeg her å er shiit nærvøs. Så nå kommer mitt spm, er det noen her som har opplevd det samme?. Velger å overbevise meg selv om at dette er bare en ekstra sjekk. Men, ja.. Hva skal man si... Hjernen grubler jo noe voldsomt nå...😅

Huff, stakkar, skjønner at dette føles skremmende! Men du må prøve og ta det med ro. Har du hatt noe symptomer da? Jeg fikk grove celleforandringer for noen år siden og fikk helt panikk! Jeg måtte inn og ta biopsi først og så fjerne en del av livmorhalskreft tappen. Men alt gikk helt fint og har ikke hatt noen plager siden😊 er på kontroll en gang i året, men nå skal jeg tilbake til hvert 3 år igjen. Så prøv og roe ned😊 jeg er sikker på at dette går helt fint. 

Skrevet

Livmorhalstappen mente jeg selvfølgelig😉 (autokorrekt) Vil bare si og at jeg kjenner mange som har hatt store muskelknuter i livmoren, de måtte og ta vevsprøve fra livmor hulen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...