AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Jeg må tisse hver time. Det går akkurat en time og da blir det skikkelig vondt pga jeg må så sykt på do. Jeg går sikkert 15 ganger til dagen. Jeg hadde det en periode i fjor, da var jeg gravid da, (mistet) men jeg var kun 3-4 uker på vei så tviler på det var grunnen. Er ikke gravid nå og ikke uvi.. Har sjekket det... Noen andre som har det sånn? Kan det være psykisk? Blir gal. Legen sier det ikke er noe galt. Men det skal vell ikke være sånn? Anonymkode: e93fa...5c4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Hvor mye drikker du, da? Jeg tisset også ekstremt ofte før, men det var fordi jeg bælmet nedpå vann mens jeg satt på lesesalen og kjedet meg. Nå drikker jeg normalt, og tissingen begrenser seg til 5-8 ganger daglig. En del tissing er psykisk, som at man plutselig er kjempetissetrengt akkurat i det man finner frem nøkkelen for å låse seg inn, eller når man vet at man ikke har tilgang til toalett på lenge (typisk 3-timers film på kino, eller rett før trening). Anonymkode: a1290...100
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye drikker du, da? Jeg tisset også ekstremt ofte før, men det var fordi jeg bælmet nedpå vann mens jeg satt på lesesalen og kjedet meg. Nå drikker jeg normalt, og tissingen begrenser seg til 5-8 ganger daglig. En del tissing er psykisk, som at man plutselig er kjempetissetrengt akkurat i det man finner frem nøkkelen for å låse seg inn, eller når man vet at man ikke har tilgang til toalett på lenge (typisk 3-timers film på kino, eller rett før trening). Anonymkode: a1290...100 Drikker ikke så mye. Ja, men jeg er sånn hjemme også når jeg er nærme toalettet.. Irriterende blir kvalm om jeg ikke går med en gang.. Så gjør det vondt om jeg presser på venstre side.. Øm. Anonymkode: e93fa...5c4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Diabetes? Anonymkode: 2a953...5e9 Sjekket meg for det for 6 mnd siden. Pluss jeg har målt blodsukkeret idag og det var fint.. Anonymkode: e93fa...5c4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Andre som har det sånn?? Anonymkode: e93fa...5c4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Er du redd for at det kan være noe alvorlig eller er det bare det at det er irriterende? Jeg kan ingenting om anatomi, har ingen kilder, orker ikke lete opp, men: min venninnes mor fikk utført et lite inngrep for å holde blæra på plass. Den hang lengre ned(?) enn normalt som gav mye press og hun måtte veldig ofte på do + kun få dåper om gangen. Kan sikkert ha vært noe inkontinens i bildet som jeg ikke fikk vite. Du kan jo høre med legen om det er noe som kan gjøres dersom dette hemmer deg mye i hverdagen? Anonymkode: 441fd...11a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for at det kan være noe alvorlig eller er det bare det at det er irriterende? Jeg kan ingenting om anatomi, har ingen kilder, orker ikke lete opp, men: min venninnes mor fikk utført et lite inngrep for å holde blæra på plass. Den hang lengre ned(?) enn normalt som gav mye press og hun måtte veldig ofte på do + kun få dåper om gangen. Kan sikkert ha vært noe inkontinens i bildet som jeg ikke fikk vite. Du kan jo høre med legen om det er noe som kan gjøres dersom dette hemmer deg mye i hverdagen? Anonymkode: 441fd...11a Begge deler. Er jo redd det er noe alvorlig! Jeg har konstant luft i magen ( må ofte nr 2, Sorry informasjon) også, kanskje det er smerten på venstre side.. Så tror jo at det kan være alt forskjellige farlige sykdommer. Kreft er en ting. Men er vell sjeldent med tarmkreft når en er 23 år?? Anonymkode: e93fa...5c4
Minya Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Du kan ha blærebetennelse. Altså ikke uvi, men betennelse i selve urinblæra eller lenger opp mot nyrene.
Gjest lizard queen Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 Å gå på do ofte er ikke så unormalt og kan fint bare være psykisk men det trykket du beskriver og smerte høres ikke så bra ut.. ta deg en tur til legen du, kan hende du har noen infeksjon oppi der.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 9 timer siden, Raspberrypai skrev: Vel, spørsmålet er om du får ut noe og hvor mye du får ut når du først kjenner at du må på do. Om det kommer ut lite/eller -ingenting når du kjenner at det presser så er det psykisk. Tisser litt hver gang. Idag eller til nå har det ikke vært så gale.. Kanskje det er pga mensen er på vei.. Får nesten vente å se litt til før jeg ringer legen igjen.. Anonymkode: e93fa...5c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå