AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #41 Skrevet 14. juni 2016 Daglig så sant jeg følger de vanlige rutinene mine for trening og mat, sjeldnere f.eks. i eksamenstiden når jeg sitter mer i ro og spiser/drikker dårligere. Anonymkode: fe66c...164 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #42 Skrevet 14. juni 2016 Minst en gang om dagen. Om jeg har en travel, aktiv dag så går fordøyelsen på høygir, og da går jeg opptil 4 ganger om dagen. Spiser normalt, men mye frukt og grønt. Anonymkode: 16ac4...643
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #43 Skrevet 14. juni 2016 1-4 ganger om dagen. En gang om dagen er normalen, men i perioder med mer stress blir det oftere. Anonymkode: 1e205...11a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #44 Skrevet 14. juni 2016 Den 13. juni 2016 at 11.39, AnonymBruker skrev: Hei! Det er ikke lenge siden det var en tråd om akkurat det samme. Kanskje du kan søke den opp, så ser du hva folk har svart? Såvidt jeg husker er det normalt å bare ha avføring hver 2-3. dag. Men om det er et problem for deg,så gjør som ab før meg sier: Drikk mer vann. Særlig når du spiser fiberrikt er det viktig, så ikke det "hoper seg opp" i systemet. Drikker du te eller kaffe? Det kan få litt fart på magen. Spiser du og beveger du deg regelmessig? Anonymkode: f8574...197 Det kan diskuteres. Selv driter jeg hver dag klokken 07:03. Står opp til samme tid, spiser frokost, ordner meg, og driter før jeg drar på jobb. Det er rene luksusen å ha det unnagjort før dagen starter. Anonymkode: 6dd3b...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #45 Skrevet 15. juni 2016 Jeg skiter 2-3 ganger i uken (sleeve-operert). Anonymkode: 58ad4...cf1
2shy Skrevet 15. juni 2016 #46 Skrevet 15. juni 2016 Hvis jeg holder meg til ren vegansk plantebasert mat; 3-5 ganger daglig. Hvis ikke (særlig hvis jeg spiser "hvit" mat) kan det gå flere dager mellom hver gang.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #47 Skrevet 17. juni 2016 Jeg trener mye så jeg driter to ganger om dagen. Jeg spiser også veldig sunt og drikker ekstreme mengder med vann så min drit er ganske flytende og lys på farven. Anonymkode: 5ffc9...af4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #48 Skrevet 17. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener mye så jeg driter to ganger om dagen. Jeg spiser også veldig sunt og drikker ekstreme mengder med vann så min drit er ganske flytende og lys på farven. Anonymkode: 5ffc9...af4 Jeg er også ganske flink til å ta kosttilskudd og andre rene produkt fra helsekosten. Holder faktisk mitt høye blodtrykk i sjakk med produkter derifra. Er veldig takknemlig for at jeg slipper å ta blodtrykksmedisin og andre legemidler med bivirkninger som et vondt år. Anonymkode: 5ffc9...af4
2shy Skrevet 18. juni 2016 #49 Skrevet 18. juni 2016 Den 13. juni 2016 at 11.39, AnonymBruker skrev: Hei! Det er ikke lenge siden det var en tråd om akkurat det samme. Kanskje du kan søke den opp, så ser du hva folk har svart? Såvidt jeg husker er det normalt å bare ha avføring hver 2-3. dag. Men om det er et problem for deg,så gjør som ab før meg sier: Drikk mer vann. Særlig når du spiser fiberrikt er det viktig, så ikke det "hoper seg opp" i systemet. Drikker du te eller kaffe? Det kan få litt fart på magen. Spiser du og beveger du deg regelmessig? Anonymkode: f8574...197 Du kan ikke for alvor mene at det skal være normalt å bare ha avføring 2-3 ganger i uken???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå