Gå til innhold

Hjelp!


Lissie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var riktig av deg å kontakte advokat. Man skal alltid henvise til kilder når man "tar" andres produkter. Men i ditt tilfelle skulle du vel vært spurt. Jeg har ikke så mye greie på jus, men jeg tror at jussen i forhold til rettigheter på internett er vanskelig og utfordrende. Dessuten sier det jo litt om MG.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Det blir spennende og se om de fjerner det snart. De har vært så ivrige i kopieringen at de til og med fremdeles har den teksten som henviser til mine andre sider (som de ikke har)!

God helg forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest doriansen

Enig med care, fine sider! :kul:

Sjekket ut MG-siten, og ganske riktig: en total ripoff av dine sider, med henvisning til Lissies intensiv hårkur for tørt hår (eller hva det nå var :ler: )

Håpløst av MG, og helt ulovlig.

Send en mail til Dagbladet, media har lite å skrive om nå i sommermånedene. Kanskje du får litt ekstra PR?

Burde være bra reklame for deg, det? Du vet så mye om hår at selv Miss Universe må hente stoff fra siden din :ler::ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt, Dorian!

Jeg var faktisk inne på tanken med media et sinnsykt øyeblikk.

(det ble med Kvinneguiden). Jeg er redd det bare hadde slått tilbake på meg...

Og, ja. Jeg har også tenkt tanken om at hårsidene mine må være bra siden de blir kopiert av en som nok burde vite mer enn nok av temaet (evt. en av hennes ansatte. Men, hun er redaktør og skal gå igjennom alt før det legges ut)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ordnet!

Jeg er glad det er over, samtidig som hevneren i meg ikke er det..

Blir visst aldri fornøyd... :D

takk til dere alle for støtte!

Fortsatt god sommer! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...