Gå til innhold

Å ta initiativ som jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får noen match på tinder, og setter hjerter på endel gutter på happn. Men får få meldinger på tinder og få chat-åpninger på happn. Så lurer på å ta saken i egne hender. Men utfra samtaler med venner og bekjente "skal" ikke jenter ta kontakt på nettdating. 

Dere gutter, er det bare deperat å gi noen en crush på happn, eller sende melding på tinder?? Helt ærlig...

 

Anonymkode: 844f3...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer som ser bra ut får masse matcher og meldinger på Tinder. Fiks bildene dine eller jobb med utseende ditt - slank deg, tren og spis sunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt initativ til å prate med matcher noen ganger, men har dårlig erfaring med det. Det virker som om mennene mister interessen med én gang. :(

Anonymkode: 77554...b27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic
1 time siden, tom1986 skrev:

Damer som ser bra ut får masse matcher og meldinger på Tinder. Fiks bildene dine eller jobb med utseende ditt - slank deg, tren og spis sunt. 

:roll:

Vi har fått med oss at vekt og kropp er det viktigste for deg hos en kvinne, så hva med å komme med noe mer konstruktivt. Du aner ikke noe om hvordan TS ser ut, så å automatisk gå ut fra at hun er overvektig, blir bare for dumt. 

TS: Klart du kan ta initiativ hvis det er noen du er interessert i. Jeg synes det er utrolig gammeldags å mene at det kun er gutta som skal ta første steget, og jeg er jo gammel sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tom1986 skrev:

Damer som ser bra ut får masse matcher og meldinger på Tinder. Fiks bildene dine eller jobb med utseende ditt - slank deg, tren og spis sunt. 

Tro meg, dette er ikke tilfelle. Mange pene jenter som ikke får meldinger på Tinder. Gutter er generelt faktisk ganske tafatte der inne.

Anonymkode: 5f90a...491

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var på nettdating tror jeg at jeg at jeg ville ønsket å selv ta initiativ og da velge/finne selv den jeg ville snakke med.

I første omgang bare si hei. Spørre litt om han, si at jeg ble litt nysgjerrig på han. Si noe kort om meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver kun med jentene som skriver til meg først, da vet jeg at dem velger meg istedenfor at jeg er en av 10 gutter som sender melding. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager...

ingenting er mer turn on for en mann når dama sier hei på tinder først. Det er sjelden vare, og jeg prioriterer dem med en gang fremfor "10ere" som ikke sier hei.

Synes det er kjempehyggelig og flatterende når det skjer med meg i hvert fall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Baofz89 skrev:

Jeg skriver kun med jentene som skriver til meg først, da vet jeg at dem velger meg istedenfor at jeg er en av 10 gutter som sender melding. 

Aye, litt samme her. Har aldri opplevd annet enn avvisning når jeg prøver selv, så da er det like greit å la dem ta det første steget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får noen match på tinder, og setter hjerter på endel gutter på happn. Men får få meldinger på tinder og få chat-åpninger på happn. Så lurer på å ta saken i egne hender. Men utfra samtaler med venner og bekjente "skal" ikke jenter ta kontakt på nettdating. 

Dere gutter, er det bare deperat å gi noen en crush på happn, eller sende melding på tinder?? Helt ærlig...

 

Anonymkode: 844f3...b0d

Hvilke venner og bekjente er dette som kommer med så rare råd?

Anonymkode: 54bee...fc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke venner og bekjente er dette som kommer med så rare råd?

Anonymkode: 54bee...fc8

Det lurer jeg også på.

Dette er vel sånn ca. 100000000 gang dette spørsmålet har blitt stilt her inne, og svaret er alltid det samme. 

Anonymkode: 72436...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker useriøse forhold, eller i beste fall forhold uten særlig naturlig innfallsvinkel, så er det jo bare til å date på tinder og andre sjekkeplasser på nettet.

Gode naturlige forhold starter ved at man gjerne treffer personen sånn ganske tilfeldig iforhold til fritidsakriviteter eller når man er ute blandt folk ansikt til ansikt.

Anonymkode: 796f5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke venner og bekjente er dette som kommer med så rare råd?

Anonymkode: 54bee...fc8

Er nok ofte jenter som selv ikke tør initiativ, og gjemmer seg bak "gutter liker å jakte".

Anonymkode: dfd9b...39c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ofte jenter som selv ikke tør initiativ, og gjemmer seg bak "gutter liker å jakte".

Anonymkode: dfd9b...39c

Tja, dette er både gutter og jenter, i og utenom forhold. Man fremstår visstnok skikkelig desperat og uattraktiv om man som jente tar kontakt... 

Men skjønner at de er uenige med dere. Da skal jeg jammen meg prøve meg på en melding eller to. Merker at crush på happn sitter litt lengre inne, men er det OK også?? 

Til du som skrev jeg måtte slanke meg/bli penere. Kunne sikkert Photoshoppa noen bilder, eller lagt på filter og sånn. Men foretrekker å vise hvem jeg faktisk er, i stedet for å vise frem en glanset og fake utgave av meg selv. Men forstår at mange jenter (og sikkert gutter) er uenig med meg i den måten å tenke på...

Anonymkode: 844f3...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charm heter det visst på happn, ikke crush... Men dere skjønner vel hva jeg mente :)

Anonymkode: 844f3...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ønsker useriøse forhold, eller i beste fall forhold uten særlig naturlig innfallsvinkel, så er det jo bare til å date på tinder og andre sjekkeplasser på nettet.

Gode naturlige forhold starter ved at man gjerne treffer personen sånn ganske tilfeldig iforhold til fritidsakriviteter eller når man er ute blandt folk ansikt til ansikt.

Anonymkode: 796f5...5ed

Men når interessene enten kun deles av pensjonister (historie), damer (kunst og kultur), ingen (bøker) eller foregår på tur langt inn i skogen, er det neimen ikke lett å møte noen single 30-åringer. Og ja, vet jeg har litt rare hobbyer...

Anonymkode: 844f3...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mythic skrev:

:roll:

Vi har fått med oss at vekt og kropp er det viktigste for deg hos en kvinne, så hva med å komme med noe mer konstruktivt. Du aner ikke noe om hvordan TS ser ut, så å automatisk gå ut fra at hun er overvektig, blir bare for dumt. 

TS: Klart du kan ta initiativ hvis det er noen du er interessert i. Jeg synes det er utrolig gammeldags å mene at det kun er gutta som skal ta første steget, og jeg er jo gammel sjøl!

Det er ikke kun det viktigste for "meg". Det er viktig for alle menn, noe også forskning viser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...