AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg er en jente på 12 år jeg har stjålet 1000 kr av broren min og jeg har helt ekstrem skyldfølelse jeg har begynt og kutte megselv med saks jeg vil ikke leve mer skyldfølelsen er får stor jeg har virkelig lyst til og snakke med noen men jeg er redd moren min har et ekstremt temperament og det er noe jeg har gjort før men skylden har aldri vert så stor noen som vet om et sted jeg kan snakke med noen eller om dere kunne skrevet noe om hva jeg burde gjøre får hvis ikke jeg får hjelp snart kommer jeg til og ta mitt eget liv og jeg har lyst men samtidig ikke lyst JEG TRENGER HJELP 😭😭😭 Anonymkode: 53a27...19d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Si ifra til moren din, og si at du trenger hjelp. Dersom du stjeler er dette noe du må få hjelp med, da du ikke kan fortsette slik. Anonymkode: 5799b...f93
Gjest Netttroll Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 (endret) 1. Du er et barn du har ingenting på et forum å gjøre. 2. Om dette er en ekte og ikke trolling, ring nød telefonen for barn: 116 111. Du skal ikke sitte å kutte deg selv. 3. Prat med din mor, ærlighet er alltid best. Ingen på forumet kan gjøre så veldig mye med dette. 4. Når du har pratet med moren din bør hun skaffe hjelp til deg, det er ikke greit å stjele. Endret 8. juni 2016 av Netttroll
Avalon Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (ler mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. - Avalon, mod
Anbefalte innlegg