AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 I august reiser jeg til et land i midtøsten på ferie, og lurer rett og slett på hvilken solfaktor som er nødvendig å ha på solkremen? For solen er vel ganske sterk i det området på den tiden? Anonymkode: 65ac0...148
stan Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Vi bruker helst 50. Unngår å være ute midt på dagen, og har helst på klær for å beskytte huden. Samt oppholder oss i skyggen. Passer veldig godt på barna. Fordelen er at sola er så sterk at det ikke er behagelig.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 22 minutter siden, stan skrev: Vi bruker helst 50. Unngår å være ute midt på dagen, og har helst på klær for å beskytte huden. Samt oppholder oss i skyggen. Passer veldig godt på barna. Fordelen er at sola er så sterk at det ikke er behagelig. Men har hørt at det i praksis ikke er noe forskjell på 30 og 50? Kommer nok til å være ute en del midt på dagen også, tror jeg. Er ikke jeg som har laget programmet for turen, men tror at vi mesteparten skal være ute. Anonymkode: 65ac0...148
stan Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har hørt at det i praksis ikke er noe forskjell på 30 og 50? Kommer nok til å være ute en del midt på dagen også, tror jeg. Er ikke jeg som har laget programmet for turen, men tror at vi mesteparten skal være ute. Anonymkode: 65ac0...148 Hatt eller noe annet på hodet er smart. Mange bruker paraply mot sola. Pass og på å drikke mye vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå