AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Ok veldig klønete forklart: jeg har en gammel tlf som jeg kjøpte sim på REMA til for jeg trenger en reserve tlf, men om jeg begynner å bruke denne blir det samme tlf nr da? Og da virker ikke min nåværende mobil med dette nr? Eller hvordan er det? Eller blir jeg registrert med to nr da? Anonymkode: 2dd3d...f5e
tdm900 Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok veldig klønete forklart: jeg har en gammel tlf som jeg kjøpte sim på REMA til for jeg trenger en reserve tlf, men om jeg begynner å bruke denne blir det samme tlf nr da? Og da virker ikke min nåværende mobil med dette nr? Eller hvordan er det? Eller blir jeg registrert med to nr da? Anonymkode: 2dd3d...f5e Du kan få et tvillingkort til den ene av de. Og det kan vel settes opp hvilken tlf som er den primære.
Brimi Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Nei, du får ikke samme nr om du kjøper en random sim på en butikk. Men om du går inn på nettsiden til de du har abonnement hos, så kan du bestille tvillingsim som tdm900 sier.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, Brimi skrev: Nei, du får ikke samme nr om du kjøper en random sim på en butikk. Men om du går inn på nettsiden til de du har abonnement hos, så kan du bestille tvillingsim som tdm900 sier. Nei vil at de skal være to forskjellige. Men d skjer automatisk med min en bestiller tvilling sim? Den nye nr vil da bli registrert på meg automatisk i "telefonen katalogen " åså da... Anonymkode: 2dd3d...f5e
Brimi Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei vil at de skal være to forskjellige. Men d skjer automatisk med min en bestiller tvilling sim? Den nye nr vil da bli registrert på meg automatisk i "telefonen katalogen " åså da... Anonymkode: 2dd3d...f5e Nei, det blir ikke automatisk samme nr. Det blir bare samme nr om du bestiller tvillingsim.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå