Gjest Emera Skrevet 4. november 2004 #21 Skrevet 4. november 2004 Jeg blir nå sittende her og humre... :oops: Kanskje mye på grunn av nostalgi... Hvorfor kan ikke jeg kysse når halve Norge har kyst..?
*Lene* Skrevet 5. november 2004 #22 Skrevet 5. november 2004 Hvis du skal på telttur, men mangler telt, kan du bare telle til 3...1-2-3...så har du telt til tre.. Eh.. :oops:
Gjest Lompa Skrevet 5. november 2004 #23 Skrevet 5. november 2004 Hvis du skal på telttur, men mangler telt, kan du bare telle til 3...1-2-3...så har du telt til tre.. Eh.. :oops: Nesten like bra/dårlig som de gode,gamle "alle barna"-vitsene.... Alle barna lekte sisten, unntatt lille Therese,hun hadde cerebral parese... (En kreativ hjerne slet lenge før de pønsket ut den der, de hadde noe på alle de andre i klassen... )
Gjest Coral Skrevet 5. november 2004 #24 Skrevet 5. november 2004 Alle barna så inn i stekeovnen unntatt Knut, han så ut
*Lene* Skrevet 5. november 2004 #25 Skrevet 5. november 2004 Alle barna lekte i vannet, men ikke gunn, for hun lå på bunn... Jeez...blir nesten flau av meg selv her...hehe..
evil eve Skrevet 5. november 2004 Forfatter #26 Skrevet 5. november 2004 Hehe... Den her er faktisk bra, og stebroren min skjønner den fremdeles ikke... To svensker hadde vært på telttur og kom hjem klissvåte.. "Næmmen, dere hadde da telt?" Sier kona til han ene.. "JA, men tror du ikke at han dusten der satt det opp på vranga???"
Linn3c Skrevet 10. november 2004 #27 Skrevet 10. november 2004 Denne har eg fått nokre gongar.... "Alle barna sprang ut frå det brennande huset, unnateke Linn ho sprang inn...."
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #28 Skrevet 10. november 2004 Har du hørt om han som var så tynn at han bare hadde en stripe i pysjamasen? Eller han som var så tynn at han måtte løre sikksakk i dusjen for å bli våt? Eller han som var så tynn at han så ut som et perlekjede når han spiste ertesuppe?
KalloRilla Skrevet 11. november 2004 #29 Skrevet 11. november 2004 Har du hørt om han som var så tynn at han bare hadde en stripe i pysjamasen? Eller han som var så tynn at han måtte løre sikksakk i dusjen for å bli våt? Eller han som var så tynn at han så ut som et perlekjede når han spiste ertesuppe? @ perlekjedet
Celle Skrevet 14. november 2004 #30 Skrevet 14. november 2004 Hva er det som er rødt og blått og henger i taket? En tomat i blå bukseseler Hva er det som er grønt og går opp og ned? En ert i en heis.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. november 2004 #31 Skrevet 14. november 2004 Hvorfor kan ikke jeg drekke, når Anne-Li Drecker....*ho ho ho*
Gjest LoisLane Skrevet 15. november 2004 #33 Skrevet 15. november 2004 Femåringe min skulle i dag framføre den klassiske ketsjupvitsen for første gang. Jeg klarte bare så vidt og holde meg alvorlig mens hun strevet med å huske alt som skulle med - to tomater, en vei... Den ble krysset noen ganger før den ene endelig ble påkjørt. "Og da sa det: Kræsj plong." End of joke! Jeg holdt på å le meg ihjel, og da var hun jo fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå