Gå til innhold

Dårlige vitser


evil eve

Anbefalte innlegg

Er sikker på at alle Kg's brukere har en eller annen vits som de mener er verdens dårligste vits, og dem er det maaange av.. Så jeg bare bynenr med en jeg.... Så får jeg se hvordan denne tråden utvikler seg ;)

Hvorfor kan ikke jeg når Djengis Khan???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som jeg trodde jeg var den eneste som hadde noen ekstremt dårlige vitser ;) Så får komme med enda noen flere jeg da ;)

Det var en gang to appelsiner som gikk over en brua, så datt den ene nedi og ropte på hjelp. Hvorfor skreller du deg ikke bare en båt? Svarte den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All frukten var på fest, plutselig sier eplet til bananen:" Jøss så mørkt det er her da?" "Det er vel ikke noe rart" svarer bananen, "pæra har jo gått!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To fiskebollar sat i et tre. Så datt den eine ned. "Gjekk det bra?" sa den andre. Så svara den fyrste: "Eg mista all krafta!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ordblinde tomater kryssa en veg og den ene ble på kjørt. Da roper den andre; kom da,kenneth.....

***********************

To tomater skulle krysse veien og den ene unngikk så vidt å bli påkjørt av en lastebil. Da ser den andre furtent på ham og sier; Åh, så dårlig gjort!Du skulle jo bli påkjørt, nå ødela du hele vitsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basar på gamlehjemmet. Loddselgeren:Skal det være et nummer på hekleteppet?

Gamlemor: Da må du i tilfellet hjelpe meg opp etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gamle ekteparet skulle leggja seg. Vel i seng, stod mannen oppatt. Kona spør kvifor. Mannen svarar "eg gløymde å pussa tennene" Kona: "kan du pussa mine med det same?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så var det svensken, dansken og nordmannen-vitsane då...

Det var ein gong ein svenske, ein danske og ein nordmann som skulle sjå kven som kunne vera lengst inne hos grisen i bingen hans.

Fyrst ute var dansken. Han var inne i fem minuttar. Så kom han springande ut att "grisen feis, grisen feis"

Så var det svensken sin tur. Han var inne i ti minuttar. Så kom han springfande ut att: "grisen feis, grisen feis"

Så tilslutt var det nordmannen sin tur. Han var inne i femten minuttar. Så kom grisen springande ut: "nordmannen feis, nordmannen feis"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa er likeheten mellom Gro Harlem Bruntland og en hund?

- Begge driter i hagen.

________________________________________

I et tre satt en kanin og strikka grønt syltetøy.

Så kom en hest forbi, men kaninen hadde ikke sett noen traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...