AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg satt og leste til eksamen nå får noen minutter siden og så hører jeg en lyd på venstre side som en elv og så får jeg en dott i øret, og så blir jeg helt ør og holder på å besvime. Reiser meg opp og setter meg på en stol i stedet. Nå gikk det over, men fikk vondt i hodet og nakken og kjennes veldig ør ut. Er dette farlig? Har vann i mellomøret fra før, men dette har aldri skjedd før. Ble så redd for at jeg fikk hjerneslag eller noe, men har jo ikke symptomer på det. Anonymkode: 2ad81...e0f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Har du spist og drukket nok i dag? Har du tatt pauser fra lesingen og bevegd deg? Dette høres nemlig ut som et tilfelle av "sitte å lese hele dagen uten å spise eller drikke skikkelig", noe som kan gi svimmelhet, blodtrykksfall og smerter i hode og nakke. Dette er ganske selvfølgelige ting, men når du leser hele dagen kan det være lett å glemme. Hver time må du reise deg opp, strekke deg og gå litt rundt, helst ut så du får litt luft. Ved å bevege deg får du fart på blodomløpet, og du unngår å bli så stiv av all sittingen. Da vil du konsentrere deg bedre etterpå. Hele tiden må du ha en flaske vann som du drikker litt av, du bør fylle på den flere ganger i løpet av dagen. Hver tredje time omtrent må du spise. Da får du ikke lov til å lese samtidig, for hodet ditt trenger litt hvile. Husk å legge deg i god tid, og stå opp tidlig. Søvn er veldig viktig for at hodet skal fungere best mulig, og for å ikke bli syk. Anonymkode: 4a4a0...355
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå