Gå til innhold

hvem håper du vinner valget?

Fremhevede innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Hyggelig å se at du har moderert deg. Trist at du mener folk til høyre nesten er onde da, men hva kan man vente når du som du sier ikke vil være sammen med slike. Må si du er svært fordumsfull, mitt tips er å prøve å bli kjent med noen som er forskjellig fra deg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Akk ja, hadde det bare vært slik at dette var mennesker jeg leste om i avisene og slapp å omgåes privat.

Rett nok velger man sin partner og sine venner, men det er vanskeligere å velge familie og kolleger. Å bli kjent med enda flere av samme ulla for muligens å spore opp et unntak orker jeg nok ikke.

Skrevet
Akk ja, hadde det bare vært slik at dette var mennesker jeg leste om i avisene og slapp å omgåes privat.

Rett nok velger man sin partner og sine venner, men det er vanskeligere å velge familie og kolleger. Å bli kjent med enda flere av samme ulla for muligens å spore opp et unntak orker jeg nok ikke.

Uuuups, her ble jeg visst logget ut. Men det var altså meg.

Skrevet

Jeg liker ingen av de fjottene, men jeg håper og tror at Bush vinner.

Gjest Valhalla
Skrevet

Stakkars deg som har så mange rundt deg du avskyr.

Skrevet

Så rørende at du, til tross for ditt erkekonservative verdenssyn, har slik medfølelse for min livssituasjon.

Skrevet

Fint hvis dere kan holde dere til temaet. Småknuffing og flørting henvises til PM. :wink:

Litago - moderator

Skrevet

Sitter og følger med på valget på tv nå, og det er spennende, fryktelig spennende! Bush har vunnet Florida, så nå virker det som om alt står og faller på Ohio. Håper at Kerry vinner!

Skrevet

De store nyhets kanalene i Usa har kåret Bush som vinner...Var ganske sikker på at han ville vinne, men blir ganske gretten fordi...Usa trenger virkelig en demokratisk president..Men til syvende å sist så er jo dette deres valg og ikke våres, så hva nordmenn måtte mene har jo ingenting å si i de store sammenhenger..

Skrevet
Så rørende at du' date=' til tross for ditt erkekonservative verdenssyn, har slik medfølelse for min livssituasjon.[/quote']

Du, jeg bare lurer på en ting som ikke har så mye med polititkk å gjøre, samt en annen ting som har mer med politikk å gjøre.

1. Dersom du hadde møtt en kar som du kom veldig godt over ens med, som stiller opp i frivillighetsorganisasjoner fra tid til annen, har utdannelse og jobb som baserer seg på å hjelpe andre mennesker og samtidig er hyggelig. Og han stemmer FrP. Hadde dette vært en ond person i dine øyne? Er dette en person uten intr. for andre mennesker, og som bare vil samfunnets verste?

Du behøver ikke svare og kan tolke det som et retorisk spørsmål om du ønsker det.

2. Jeg håper Kerry vinner og mener Bush gjorde endel taktiske feil i Afghanistan og Irak som "mistenkliggjør" motivene hans. Jeg vet at Bush ikke er personlig ansvarlig for krigen, men at det er mektige personer i kulissene som trekker i trådene. Gleder meg til å se resultatet av krigen og hvem som kom vinnende ut av det..

Gjest LoisLane
Skrevet

Æsj. Nå er jeg deppa. Nå kan de teite amerikanerne ha det så godt.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jaaaaaaaaaa 4 more years! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Skrevet

Hehe, du fikk det som du ville, Valhalla.

Det er vel ikke helt offisielt enda, men siden sannsynligheten er stor, så er det bare å håpe og tro at han denne perioden gjør en god jobb.

Skrevet
Jaaaaaaaaaa 4 more years! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Det er nå du for guds skyld håper at dette IKKE snur seg? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...