AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #21 Skrevet 8. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er det da vel: Dette er generelt sett et helt usmakelig utsagn, og jeg fatter virkelig ikke hvordan noen klarer å lire fra seg noe slikt. Anonymkode: e465f...43d Ok, så var den en annen som skrev om voldtekt. Synes ikke utsagnet var så grusomt sjokkerende, egentlig. Nå står innvandrere fra Midt-Østen og Afrika for et overveldende flertall av overfallsvoldtektene, men det skjer gjerne om kvelden/natta. Statistikken er selvsagt ikke offenltlig lenger, men Hanne Rohde fikk sagt sannheten, før den ble utskjelt og gjemt. Uansett en slags avsporing, selv om det er snakk om de samme kvinnefientlige holdnignene som en del av dem har. Anonymkode: 0015a...97e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #22 Skrevet 8. juni 2016 1 minutt siden, Sukkerbit skrev: Hvis du leser det TS skriver er det ikke noen typisk bakgate i Oslo det er snakk om. Greit nok at man skal ta sine forhåndsregler, men det er da grenser hvor redd en skal være. Jeg har forresten blitt plystret på o.l om somrene av nordmenn og, men man kan vel ikke unnskylde dem med at de ikke er integrert? Det går rett og slett ikke an å bry seg så mye om sånne ting. Jeg blir i alle fall ikke skada av at noen plystret eller fløyter uansett om det er nordmenn eller innvandrere som gjør det, så da ignorerer jeg det. Det er ikke alt en kan bry seg med. Det er forskjell på plystring og ekle gester og skjellsord. Det er forskjell på flørting og trakkassering. Man er jo så opptatt av innvandrere og andre som blir "krenket", men det er tydeligvis helt ok å krenke kvinner. Vi skal bare være tolerante, så går dette så bra så. Anonymkode: 0015a...97e 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 8. juni 2016 #23 Skrevet 8. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på plystring og ekle gester og skjellsord. Det er forskjell på flørting og trakkassering. Man er jo så opptatt av innvandrere og andre som blir "krenket", men det er tydeligvis helt ok å krenke kvinner. Vi skal bare være tolerante, så går dette så bra så. Anonymkode: 0015a...97e Hvis noen kaller deg skjellsord får du si noe tilbake da. Tar de på deg så er det ikke verre enn å sparke dem i ballene. Prøver noen å voldta deg får du bare være helt rabiat, ha med deg voldtektsalarm og trykk på den og så kan du prøve ting som å stikke fingrene i øynene deres eller rive av dem ballene eller noe sånt. Min erfaring er ellers at om noen prøver seg med noe så trekker de seg unna tvert dersom du er aggressiv. En gang var det en mann (som faktisk også var norsk) som holdt meg skikkelig fast på en fest. Jeg ble så forbanna at det sikkert lyste av meg og gikk oppi ansiktet hans, tok hardt tak i armen hans og ropte at han skulle slippe meg. Jeg skal love deg at han slapp. Det er ingen menn som vil prøve noe med noen som ikke viser noe redsel i en sånn situasjon. Selvsagt velger de heller ofre som er redde og helst ikke gjør motstand. Så i stedet for å sitte og være hysterisk så er det bedre å bli mer tøff og ikke la seg skremme av alt mulig.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #24 Skrevet 8. juni 2016 39 minutter siden, Sukkerbit skrev: Hvis noen kaller deg skjellsord får du si noe tilbake da. Tar de på deg så er det ikke verre enn å sparke dem i ballene. Prøver noen å voldta deg får du bare være helt rabiat, ha med deg voldtektsalarm og trykk på den og så kan du prøve ting som å stikke fingrene i øynene deres eller rive av dem ballene eller noe sånt. Min erfaring er ellers at om noen prøver seg med noe så trekker de seg unna tvert dersom du er aggressiv. En gang var det en mann (som faktisk også var norsk) som holdt meg skikkelig fast på en fest. Jeg ble så forbanna at det sikkert lyste av meg og gikk oppi ansiktet hans, tok hardt tak i armen hans og ropte at han skulle slippe meg. Jeg skal love deg at han slapp. Det er ingen menn som vil prøve noe med noen som ikke viser noe redsel i en sånn situasjon. Selvsagt velger de heller ofre som er redde og helst ikke gjør motstand. Så i stedet for å sitte og være hysterisk så er det bedre å bli mer tøff og ikke la seg skremme av alt mulig. Da kan man eskalere situasjonen. Jeg senker meg ikke ned på deres lavs nivå, så jeg overser de som kommer med stygge grimaser og skjellsord (og jeg var fullt påkledd etter trening, så skjønner ikke hva som var så himla provoserende). Om det eskalerer likevl, så ringer jeg politiet, og holder meg lengst unna inntil politiet kommer. Anonymkode: 0015a...97e 1
Honey Dew Skrevet 8. juni 2016 #25 Skrevet 8. juni 2016 Sol deg og vær stolt over kroppen din. Hvis naboene ser deg og blir støtt, får de heller se en annen vei. Drit i dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå