AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 jeg har ikke noen spesifik uteplass hvor jeg bor. det er liksom bare en bakgate hvor varer blir levert osv. det er sjeldent vareleveringer (typ annenhver uke) så det er ikke problemet. men jeg bor rett ved siden av en bygning som er full av innvandrere (ikke noe imot dem bare så det er sagt) å jeg er litt skeptisk på hva de vil tenke om jeg ligger ute på solsengen min med lite klær. da snakker jeg sportsbh og truse fra piere robert eller hvordan det skrives. jeg takler ikke bikini. jeg har en del valker og er ikke direkte tynn. overvektig og klumpete så jeg føler meg jo heller ikke direkte komfortabel med å sole meg der folk ser meg. japp, usikkerheten lenge leve ville dere solt dere her? med en kropp som jeg har? eller er ikke det et tema som jeg bør tenke på en gang? Anonymkode: c1f67...36d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Herregud, sol deg. Anonymkode: d473e...ac2 1
Antoinette Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Hadde ALDRI tatt sjansen på å sole meg der nei. Du BER jo om å bli voldtatt. Bruk hodet!! 2
Minlillesky Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Legg vekk de negative tankene. Ta på deg det du vil sole deg i, gå ut og la kroppen få sol. Hva andre måtte mene og se skal du ikke tenke på en gang. Vær stolt av kroppen din, uansett størrelse og fasong. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 3 minutter siden, Antoinette skrev: Hadde ALDRI tatt sjansen på å sole meg der nei. Du BER jo om å bli voldtatt. Bruk hodet!! øh.... ikke akkurat det jeg tenkte på. bor på et ørlite sted og hvem som helst kan se ned i bakgården som er helt åpen. Anonymkode: c1f67...36d 1
Norbertine Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 To like tråder er slått sammen. Alice i Eventyrland, mod 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 6 minutter siden, Minlillesky skrev: Legg vekk de negative tankene. Ta på deg det du vil sole deg i, gå ut og la kroppen få sol. Hva andre måtte mene og se skal du ikke tenke på en gang. Vær stolt av kroppen din, uansett størrelse og fasong. får prøve å tvinge meg ut med lite klær. kanskje jeg klarer å komme over det i løpet av sommeren Anonymkode: c1f67...36d
Antoinette Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Jeg tenkte på det du skrev om bygget som var fullt av asylsøkere. Det er ikke trygt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #9 Skrevet 8. juni 2016 1 minutt siden, Antoinette skrev: Jeg tenkte på det du skrev om bygget som var fullt av asylsøkere. Det er ikke trygt. de er greie nok de. plager ingen. men tenkte mer på at det kan være veldig støtende og at jeg blir sett på som horete? Anonymkode: c1f67...36d 1
Antoinette Skrevet 8. juni 2016 #10 Skrevet 8. juni 2016 Må du i det hele tatt spørre om det? Selvfølgelig vil de se på deg som en hore. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #11 Skrevet 8. juni 2016 1 minutt siden, Antoinette skrev: Må du i det hele tatt spørre om det? Selvfølgelig vil de se på deg som en hore. liker ikke attituden din, gå vekk Anonymkode: c1f67...36d 7
Fluffe Skrevet 8. juni 2016 #12 Skrevet 8. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: liker ikke attituden din, gå vekk Anonymkode: c1f67...36d Hvorfor nevner du ordet hore, men klager om andre bruker ordet? Du får sole deg på en strand, hvis du må på kg for å spørre om du kan sole deg. 2
jupiter_c Skrevet 8. juni 2016 #13 Skrevet 8. juni 2016 hvis det er en bakgård, der det faktisk er en ordentlig åpen plass, så sol deg i vei... er det en bakgate, så hadde jeg nok tenkt mitt hvis jeg var en av naboene, og fikk se noen som lå midt i bakgata og solte seg.... 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #14 Skrevet 8. juni 2016 3 minutter siden, jupiter_c skrev: hvis det er en bakgård, der det faktisk er en ordentlig åpen plass, så sol deg i vei... er det en bakgate, så hadde jeg nok tenkt mitt hvis jeg var en av naboene, og fikk se noen som lå midt i bakgata og solte seg.... ja det er åpent og fin med litt utsikt også faktisk. så ikke en typisk "oslo bakgård" Anonymkode: c1f67...36d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #15 Skrevet 8. juni 2016 Jeg ville ikke gjort det. Du utsetter deg for potensielle veldig ubehagelige situasjoner, siden de fleste asylsøkerne er menn fra Afrika og Midt-Østen, med en helt annen kultur i fht lettkledde kvinner. Noen kan sikkert tolke det som en invitasjon til sex eller en provokasjon osv. Det er synd det er sånn, men sånn har verden blitt... Anonymkode: 0015a...97e 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 8. juni 2016 #16 Skrevet 8. juni 2016 Sol i vei. Du må få i deg vit D du og! Bruk solkrem og kos deg Og folk må slutte å være så hysterisk redd for innvandrere. De kommer ikke og voldtar deg midt på lyse dagen på et sted som dette her!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #17 Skrevet 8. juni 2016 15 minutter siden, Sukkerbit skrev: Sol i vei. Du må få i deg vit D du og! Bruk solkrem og kos deg Og folk må slutte å være så hysterisk redd for innvandrere. De kommer ikke og voldtar deg midt på lyse dagen på et sted som dette her! Ingen som har sagt noe om voldtekt, men ubehagelige situasjoner. Jeg bor selv i et av de mest innvandrerrike områdene i Oslo, har vokst opp her og alt, og selvsagt er ikke alle voldtektsmenn. Men mange menn har lave tanker om kvinner pga kulturen og mistolker "signaler" fordi de ikke er integrert. De tolker helt uskyldig atferd som invitasjon til å kunne krenke seksuelt. Det har jeg selv opplevd, uprovoserte gester, lyder og det som tydelig er skjellsord. Det gjelder et mindretall, mange er ikke slik og bla bla, men mange nok. Derfor hadde jeg ikke lagt meg i undertøyet i en solseng ved en bakgate ved et asylmottak. Anonymkode: 0015a...97e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #18 Skrevet 8. juni 2016 Jeg synes du skal gå ut av denne tråden og heller gjøre deg klar for å sole deg i den åpne bakgården som har litt utsikt og fint innsyn. Jeg vet ikke helt om det er innvandrerhat eller om folk generelt sett er hysteriske, men det meste som skrives her er fullstendig irrasjonelt. Du hadde fått et helt andre svar dersom det hadde vært en annen gruppe mennesker enn innvandrere som hadde vært i nærheten. Vi er i Norge og her er det helt naturlig å sole seg lettkledd. Anonymkode: e465f...43d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #19 Skrevet 8. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som har sagt noe om voldtekt, men ubehagelige situasjoner. Jeg bor selv i et av de mest innvandrerrike områdene i Oslo, har vokst opp her og alt, og selvsagt er ikke alle voldtektsmenn. Men mange menn har lave tanker om kvinner pga kulturen og mistolker "signaler" fordi de ikke er integrert. De tolker helt uskyldig atferd som invitasjon til å kunne krenke seksuelt. Det har jeg selv opplevd, uprovoserte gester, lyder og det som tydelig er skjellsord. Det gjelder et mindretall, mange er ikke slik og bla bla, men mange nok. Derfor hadde jeg ikke lagt meg i undertøyet i en solseng ved en bakgate ved et asylmottak. Anonymkode: 0015a...97e Jo, det er det da vel: 1 time siden, Antoinette skrev: Hadde ALDRI tatt sjansen på å sole meg der nei. Du BER jo om å bli voldtatt. Bruk hodet!! Dette er generelt sett et helt usmakelig utsagn, og jeg fatter virkelig ikke hvordan noen klarer å lire fra seg noe slikt. Anonymkode: e465f...43d 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 8. juni 2016 #20 Skrevet 8. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som har sagt noe om voldtekt, men ubehagelige situasjoner. Jeg bor selv i et av de mest innvandrerrike områdene i Oslo, har vokst opp her og alt, og selvsagt er ikke alle voldtektsmenn. Men mange menn har lave tanker om kvinner pga kulturen og mistolker "signaler" fordi de ikke er integrert. De tolker helt uskyldig atferd som invitasjon til å kunne krenke seksuelt. Det har jeg selv opplevd, uprovoserte gester, lyder og det som tydelig er skjellsord. Det gjelder et mindretall, mange er ikke slik og bla bla, men mange nok. Derfor hadde jeg ikke lagt meg i undertøyet i en solseng ved en bakgate ved et asylmottak. Anonymkode: 0015a...97e Hvis du leser det TS skriver er det ikke noen typisk bakgate i Oslo det er snakk om. Greit nok at man skal ta sine forhåndsregler, men det er da grenser hvor redd en skal være. Jeg har forresten blitt plystret på o.l om somrene av nordmenn og, men man kan vel ikke unnskylde dem med at de ikke er integrert? Det går rett og slett ikke an å bry seg så mye om sånne ting. Jeg blir i alle fall ikke skada av at noen plystret eller fløyter uansett om det er nordmenn eller innvandrere som gjør det, så da ignorerer jeg det. Det er ikke alt en kan bry seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå