AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Jeg pleier å bruke Ghostery nettleser til Facebook, men etter at FB har stengt meldingstjenesten i nettleser fungerer ikke det lenger der. Firefox og Dolphin går, men man må klikke seg gjennom oppfordringen om å installere Messenger to ganger før man kan lese en melding... Dessverre er jeg storbruker av FB og involvert i mange gruppesaker som organiseres via siden. Så. La være å bruke det er ikke aktuelt. Likeeins er det uaktuelt å installere Messenger, som vil ha tilgang til alt på telefonen min. Hvordan løser dere denne utfordringen? Anonymkode: 2750f...08c
tdm900 Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Du bare nekter å la messenger få tak det den spør etter, jeg har gjort det.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Funker den fortsatt da? Men er ikke problemet da at den får én oppstart til å sope opp all informasjon den leter etter? Anonymkode: 2750f...08c
tdm900 Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Funker hos meg, og den er avstengt fra mine kontakter. Samme er Snapchat og Instagram 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå