Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bruke Ghostery nettleser til Facebook, men etter at FB har stengt meldingstjenesten i nettleser fungerer ikke det lenger der. Firefox og Dolphin går, men man må klikke seg gjennom oppfordringen om å installere Messenger to ganger før man kan lese en melding...

Dessverre er jeg storbruker av FB og involvert i mange gruppesaker som organiseres via siden. Så. La være å bruke det er ikke aktuelt. Likeeins er det uaktuelt å installere Messenger, som vil ha tilgang til alt på telefonen min.

 

Hvordan løser dere denne utfordringen?

Anonymkode: 2750f...08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bare nekter å la messenger få tak det den spør etter, jeg har gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Funker den fortsatt da? Men er ikke problemet da at den får én oppstart til å sope opp all informasjon den leter etter?

Anonymkode: 2750f...08c

Skrevet

Funker hos meg, og den er avstengt fra mine kontakter. Samme er Snapchat og Instagram

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...