Gå til innhold

Finest med skjegg eller uten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det finest at unge menn har skjegg eller glattbarbert? 

Anonymkode: cbbf1...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt tredagers er fint, men ikke fullstendig skjegg. 

Anonymkode: 26625...ef1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvordan skjeggveksten er. Om det kun er noen usle fjoner bør det under alle omstendigheter fjernes. 

Anonymkode: 6467b...e08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min er kjekkest uten skjegg, kjæresten min ser helt dust ut glattbarbert :fnise: jeg syns det kommer helt an på ansiktet og hva man kler. Litt tredagers kan være som sminke for den rette mannen. 

 

Anonymkode: 0745f...e84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten, jeg liker ikke skjegg

Anonymkode: 3762f...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best skjegg, men hvis man ikke har skjegg til helskjegg/tredagers, la vær!

Skjegghygiene er også en fin ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg har sett noen som (jeg synes) er finere med skjegg enn uten. Da mener jeg ikke tredagers, men sånn fyldig, 70-talls visesanger-/80-talls barne-tv-onkel-skjegg. Jeg liker det virkelig ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg er bittelitt lei meg for at samboeren min ikke kan gro skikkelig skjegg :( heldigvis har han andre kvaliteter som veier opp for det, for ser jeg en mann med langt og flott skjegg så blir jeg ganske så mo i knærne :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs helt på fyren, skjeggveksten og stilen. Enkelte kler tredagers, mens andre (inkludert meg selv) bare ser utstelte ut. Enkelte kler å være glattbarberte, men med mitt hakeparti og aggressive skjeggvekst ser det bare teit ut. Enkelte kler kjempeskjegg, men siden jeg er såpass tynn ser det fort litt merkelig ut (får vente med sånn til jeg er gammel nok for Sarumann-look). Har en kollega som prøver seg skjeggvekst, men det er så tynt og blånt at han bare ser ut som et bebisfjes som prøver å bevise noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en greie for kjekke menn med alt fra 3-dagers til et fyldig og stelt skjegg :lur: Et skikkelig skjegg (jevnt og stelt)  kan gjøre mange unge menn mye mer voksen i utseende veldig kjapt, og det er stort bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...