Gå til innhold

Så ekkelt....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter så altfor mye når jeg trener. Idag skulle jeg jogge sammen med 2 venniner. Iløpet av 5 minutter var jeg gjennomvåt og de lurte på hva jeg fikk i mg. Vi løper like lenge, i lik stor fart og like hardt. På de var det ingen svette. Og her sitter jeg, 10 minutter etter å ha dusjet , svetten produseres og jeg må ta enda en dusj. Jeg har ellers ikke svette problem. Kun når jeg trener. Jeg er 164 og veier 58 kilo om det har noe å si 

Anonymkode: b5863...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svetter så altfor mye når jeg trener. Idag skulle jeg jogge sammen med 2 venniner. Iløpet av 5 minutter var jeg gjennomvåt og de lurte på hva jeg fikk i mg. Vi løper like lenge, i lik stor fart og like hardt. På de var det ingen svette. Og her sitter jeg, 10 minutter etter å ha dusjet , svetten produseres og jeg må ta enda en dusj. Jeg har ellers ikke svette problem. Kun når jeg trener. Jeg er 164 og veier 58 kilo om det har noe å si 

Anonymkode: b5863...e70

Jeg har trent mye, også sammen med andre, og jeg har aldri tenkt at det er ekkelt at noen andre svetter mye under trening. Jeg har alltid sett det sånn at den som svetter mye under trening har god effekt av treningen sin (vet ikke om det er hold i det altså, men innbiller meg det).

Jeg skjønner at du synes det er ekkelt at du svetter så mye at du må dusje på nytt. Hva med å vente litt lenger med å dusje etter treningen, så rekker kroppen å roe ned svetteproduksjonen før du dusjer og så slipper du kanskje å dusje for andre gang?

AnonymBruker
Skrevet

Var de i bedre form enn deg? Ellers er det sånn at noen svetter mer enn andre. Hvis det er i dagliglivet også, så kan du ha hyperhidrose. Hvis det kun er under trening, så er det vel bare sånn at du svetter mer akkurat da. 

Anonymkode: 1d45d...43a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...