AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Del Skrevet 7. juni 2016 Leste akkurat at det kan bli streik. Hvor sannsynlig tror dere dette er? Har det skjedd før? Skal reise på ferie på fredag, og leste også at SAS som jeg flyr med vurderer streik. Hva faen skjer da? Typisk min flaks! Anonymkode: 3c7b5...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Del Skrevet 9. juni 2016 Den 7.6.2016 at 17.58, AnonymBruker skrev: Leste akkurat at det kan bli streik. Hvor sannsynlig tror dere dette er? Har det skjedd før? Skal reise på ferie på fredag, og leste også at SAS som jeg flyr med vurderer streik. Hva faen skjer da? Typisk min flaks! Anonymkode: 3c7b5...5a9 Det er absolutt mulig. Når det kommer ut i mediene er partene så langt fra hverandre at sannsyligheten er stor. (jeg vil si 50/50). Sist det var vekterstreik var i 2012. Sist det straik i SAS var i 2015, altså i fjor. Det er allitd et sjansespill å bestille reise rundt utgangen av tariffoppgjøret hvert år. Altså i månedsskifte mai-juni og utover i juni. Anonymkode: c2901...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå