Angelica Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Vi vurderer en tur etter jul til en av disse øyene, har vært en del på Gran Canaria så vi vil prøve noe annet. Vi er en familie på 4, med to barn under 3 år. Hvor er det mest barnevennlig, positive/negative erfaringer? Alle svar mottas med takk. :-)
Lillesøster Skrevet 3. november 2004 #2 Skrevet 3. november 2004 For de jeg kjenner som har prøvd begge, så anbefales tenerif.
*tine* Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 Vi har vært på Lanzarote og synes ikke det var fantastisk der.. Mye vind på stranda, men det kan jo selvfølgelig ha noe med årstiden å gjøre. Jeg ville satset på Tenerife hvis jeg var dere. Hørt at det er flott der! God tur :-)
Angelica Skrevet 5. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2004 Har også hørt at det er sterk vind på Lanzarote. Vi har vært på naboøya Fuerteventura og der blåste det masse. Likte egentlig ikke den øya så veldig godt, så hvis Lanzarote er ganske lik den.. Tror nok vi satser på Tenerife! Noen som har vært der i januar? Regner med at det er ganske likt Gran Canaria, at kveldene kan være ganske kjølige der. Noen spesielle steder vi bør innom? Tror vi skal bo i Playa De Las Americas.
chriztine Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Jeg var på Tenerife siste uka i desember for noen år siden. Bodde på et hotel i Playa de las Americas. Vi var visst spesielt heldig med været (fikk vi høre), og hadde sol og fint vær hver eneste dag i en uke! Leide bil en dag og kjørte over til andre siden av øya til Puerto de la Cruz, der blåste det mye mere! Vet ikke om det var tilfeldig, men fikk inntrykk av at det var mye lunere og varmere i Playa de las Americas. Var også en tur innom Los Gigantes, koselig by, men ikke spes. barnevennlig! Har aldri vært på Lanzarote, men vært på Fuerteventura i januar et år. Da blåste vi nesten vekk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå