Gå til innhold

Bade fra båt

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Badebuksa skrev:

Husk å ikke nevne det i søknaden da ;) Jeg har noen sure naboer jeg sikkert kan lure når jeg går tom for fettere. 

Yes! Jeg har det. Venner, man kan bestandig få nye venner. Juhu, problem solved. Venner og venners venner, det er utømmelig.

Nå blir det bading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 8. juni 2016 at 19.30, Bjørkeris skrev:

Jeg lar barn og kone bade litt før jeg hopper uti selv. Dersom de ikke blir spist i løpet av en 5-10 minutter regner jeg der som greit og så kan også hoppe uti.

Dessuten tisser jeg i vannet slik at de store stygge fiskene holder seg vekke.

:rulle: 

Jeg er en av de som helt plutselig kan få helt pænikk når jeg bader, være det seg i saltvann eller ferskvann - plutselig kan jeg få det for meg st selveste Kraken eller en gigahai kommer opp fra dypet for å ta meg. Og da må jeg opp av vannet så raskt som mulig. Ser sikkert passe komisk ut der jeg går fra avslappet bading til frenetisk plasking på et øyeblikk. :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rosalie skrev:

:rulle: 

Jeg er en av de som helt plutselig kan få helt pænikk når jeg bader, være det seg i saltvann eller ferskvann - plutselig kan jeg få det for meg st selveste Kraken eller en gigahai kommer opp fra dypet for å ta meg. Og da må jeg opp av vannet så raskt som mulig. Ser sikkert passe komisk ut der jeg går fra avslappet bading til frenetisk plasking på et øyeblikk. :fnise: 

Du vet at gigahaier tiltrekkes av frenetisk plasking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ja, plasking er det verste. Da kommer'øm svømmende. Men langgrunne er ikke trygt det heller veitu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 8. juni 2016 at 11.45, Margit Spat skrev:

Dette er grunnen til at jeg foretrekker ferskvann ;) 

Gjedder er jo værre enn verst! Og de finnes kun i ferskvann. 

Anonymkode: c92af...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Hapi skrev:

Du vet at gigahaier tiltrekkes av frenetisk plasking...

Det er derfor jeg er raskere enn min egen skygge når jeg skal opp. Lucky Luke - da deg ei bolle!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rosalie skrev:

Det er derfor jeg er raskere enn min egen skygge når jeg skal opp. Lucky Luke - da deg ei bolle!

Tror det aller viktigste er å være raskere enn sin egen bølge. Tror du er trygg med den farten der.

Såfremt du ikke svømmer inn i gapet på en stor stygg en som ligger og venter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bjørkeris skrev:

Tror det aller viktigste er å være raskere enn sin egen bølge. Tror du er trygg med den farten der.

Såfremt du ikke svømmer inn i gapet på en stor stygg en som ligger og venter da.

:sjokk: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjedder er jo værre enn verst! Og de finnes kun i ferskvann. 

Anonymkode: c92af...bf7

Men de er bare i sivet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
1 time siden, Bjørkeris skrev:

Brugde :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. juni 2016 at 12.07, Badebuksa skrev:

Hvordan tør dere det, dere som bader fra båt, midt utpå havet? Det er jo ofte 40-200m ned til havbunnen. Tenk alle krypene (les: forhistoriske, uoppdagede, digre fiskebeist:tongue:) som lurer nedi der, a! Samme til dere som kjører tube bak båten. Dere er byttedyr, er dere!

Jeg har dessuten sett rovfisk og spekkhoggere lure rundt i vannet div. steder i Norge med egne øyne. De tar sikkert gjerne en jafs av en tube bak båten, som kan se ut som en (veldig rasktsvømmende!) sel. Jeg får skikkelig angst bare av å tenke på og bade fra båt, dyppe bena ned i det mørke, skumle vannet som skjuler alskens kjøttetere. Grøss :unsure: Jeg har ekkolodd og har sett diverse digre fisker (haier?) nedi dypet. 

Men dere tenker vel "ågurimalla, så deilig med et kjølende bad i denne hete sommersolen:duskedame:"? :cool:

Var en gang jeg badet sammen med familien ute på åpent hav...plutselig var det noe som strøk forbi beina mine.

"Kjente dere det?" Ropte jeg.

Ingen merket det. Vi svømte litt rundt, og plutselig kjente jeg at det rykket i beina. Jeg ble naturligvis redd, men fortsatte å svømme. Etter noen timer gikk vi på land og spiste kveldsmat. 

Dagen etter da jeg skulle pusse tennene, oppdaget jeg noe forferdelig i speilet...beina mine var borte! En gigantisk malle ved navn suge-Leif hadde sugd av meg beina.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
43 minutter siden, Georg skrev:

Var en gang jeg badet sammen med familien ute på åpent hav...plutselig var det noe som strøk forbi beina mine.

"Kjente dere det?" Ropte jeg.

Ingen merket det. Vi svømte litt rundt, og plutselig kjente jeg at det rykket i beina. Jeg ble naturligvis redd, men fortsatte å svømme. Etter noen timer gikk vi på land og spiste kveldsmat. 

Dagen etter da jeg skulle pusse tennene, oppdaget jeg noe forferdelig i speilet...beina mine var borte! En gigantisk malle ved navn suge-Leif hadde sugd av meg beina.

Det er sånt som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av Badebuksa. Den eneste reelle trusselen er havfruer, sånne som hun kjente i København. De går bare etter menn. Sånne uimotståelige som meg. Så jeg har angst for å bli sugd så tom at jeg bare pumper luft, mister oppdriften og synker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er skummelt at det er så dypt ned og så åpent, men det blir bare et mini-kick for meg. Ikke redd for å bli spist opp, iallefall ikke i Norge :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 10.6.2016 at 9.37, Gjest Badebuksa skrev:

Men de er bare i sivet, da.

Men det er bever også=(

Anonymkode: 0d32d...bb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...